Zmiany - wszystko, co powinniście wiedzieć o karnetach

Przestrzeń miasta - przestrzeń festiwalu. Bilety, karnety i inne sprawy.
Avatar użytkownika
em
 
Posty: 156
Na forum od:
1 sie 06, 23:19

Post 25 mar 10, 11:48

Pewnie tak - mi chodzi o to czy tej rezerwacji będzie można dokonać już o tej 8-9 rano?

Avatar użytkownika
Mrozikos667
 
Posty: 1309
Na forum od:
3 sie 08, 11:11

Post 25 mar 10, 12:11

A ja w dalszym ciągu czekam na odpowiedź na moje wcześniejsze pytanie - pozwolę sobie wkleić:

Jak będzie wyglądała sytuacja dla uczestników warsztatów dla nauczycieli? Nabór na nie zawsze był dopiero w czerwcu, a że karnety w sprzedaży już od jutra, to trzeba pewne sprawy wyjaśnić. A mianowicie: jak uczestnicy warsztatów mają rezerwować miejsca o 9.00 rano, skoro o tej godzinie zaczynają się warsztaty, na których obecność jest obowiązkowa pod sankcją... unieważnienia karnetu! Jak Organizatorzy zamierzają pogodzić jedno z drugim? Proszę o SZYBKĄ odpowiedź.
Każdy film musi mieć początek, środek i zakończenie. Choć niekoniecznie w tej kolejności. Jean-Luc Godard

miecznik
 
Posty: 292
Na forum od:
10 mar 08, 13:41

Post 25 mar 10, 12:43

Co w przypadku awarii systemu?!? Pamiętam, że były przynajmniej ze dwa seanse, gdzie wieszał się system sprawdzający karnety przy wejściu do sali!!! Wolontariusze liczyli ręcznie ile pozostało wolnych miejsc i wpuszczali karnetowiczów bez od klikowywania. Czy w tym wypadku, jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce, karnetowicz zostanie ukarany za nie odklikanie się z winy systemu? Bo system nie od chaczy, że osoba która rezerwowała sobie miejsce była faktycznie na seansie ...

I mam jeszcze pytanie: Czy należy zarezerwować z góry co chcę obejrzeć? Czy mogę zarezerwować na dany dzień np. tylko 2 tytuły, a na pozostałe pójść wtedy, gdy na dany tytuł jest miejsce?

poughkeepsie
 
Posty: 64
Na forum od:
31 lip 08, 9:26

Post 25 mar 10, 13:04

my już mamy zamówione.
Em, gdzieś wcześniej któryś z organizatorów pisał, że system będzie dostępny od 21 lipca rano.

Avatar użytkownika
Thane
 
Posty: 1041
Na forum od:
14 lip 07, 9:51

Post 25 mar 10, 13:13

Mam i ja ;). Dobrze, im szybciej, tym lepiej. Teraz pozostało czekać na wersję demo.
"When I'm alone I don't speak..." Tsai Ming-liang

Avatar użytkownika
eliska
 
Posty: 1923
Na forum od:
24 cze 07, 7:52

Post 25 mar 10, 13:24

mam i ja :) ,ale...zaskoczylo mnie ,ze musialam nowego zdjęcia szukac ,no ale sie znalazlo drugie z dwóch ladnych ,czyli pierwsze w zeszlym roku ,drugie teraz ,a potem juz same aktualne :)

Avatar użytkownika
Siena
 
Posty: 54
Na forum od:
18 mar 08, 15:55

Post 25 mar 10, 14:01

ja też już zaliczam się do grona ryzykantów :)
a tak w ogóle to bardzo jestem ciekawa, jak to wszystko zafunkcjonuje, wpadki są nieuniknione.... :)

Avatar użytkownika
cze67
 
Posty: 836
Na forum od:
14 cze 06, 10:34

Post 25 mar 10, 15:00

Raz kozłu śmierć! Pooooszło :-)

Avatar użytkownika
chinaski
 
Posty: 823
Na forum od:
24 sie 06, 7:06

Post 25 mar 10, 19:06

Jestem.

Avatar użytkownika
Thane
 
Posty: 1041
Na forum od:
14 lip 07, 9:51

Post 25 mar 10, 19:29

Zatem większość nas tutaj odczuje skutki ewentualnej awarii systemu ;).
"When I'm alone I don't speak..." Tsai Ming-liang

Avatar użytkownika
eliska
 
Posty: 1923
Na forum od:
24 cze 07, 7:52

Post 25 mar 10, 19:31

to pójdziemy na kawe :)

Avatar użytkownika
chinaski
 
Posty: 823
Na forum od:
24 sie 06, 7:06

Post 25 mar 10, 19:45

zaraz na kawę;-)

Avatar użytkownika
Mrozikos667
 
Posty: 1309
Na forum od:
3 sie 08, 11:11

Post 25 mar 10, 20:34

Może być i nie na kawę, myślę, że po awarii systemu na uspokojenie przydać się może coś innego ;)
Każdy film musi mieć początek, środek i zakończenie. Choć niekoniecznie w tej kolejności. Jean-Luc Godard

katesz
 
Posty: 8
Na forum od:
19 mar 10, 21:35

Post 25 mar 10, 20:58

Ja też już kupiłam:)
ale...zaskoczylo mnie ,ze musialam nowego zdjęcia szukac ,no ale sie znalazlo drugie z dwóch ladnych ,czyli pierwsze w zeszlym roku ,drugie teraz ,a potem juz same aktualne :)[/


No, dla mnie to był szok. O godzinie zero zabrałam sie w pracy za robienie rezerwacji, a tu zdjecie z zeszłego roku odrzucone! Ale stres, nie mam przeciez w pracy innych zdjęć na kompie! Na szczęście udało mi sie troche powiększyć to zeszłoroczne i poszło.

Tak więc moi drodzy, spotkamy sie we Wrocławiu, a co nas tam czeka to zobaczymy :)

Avatar użytkownika
chinaski
 
Posty: 823
Na forum od:
24 sie 06, 7:06

Post 25 mar 10, 21:11

Mrozikos667 napisał(a):Może być i nie na kawę, myślę, że po awarii systemu na uspokojenie przydać się może coś innego ;)

Mrozikos667.. pozdrawiam Cię:-)

Avatar użytkownika
_che_
 
Posty: 127
Na forum od:
28 lip 07, 18:14

Post 25 mar 10, 21:28

Ja także już kupiłem, zobaczymy co przyniesie nowe. Też jestem sceptycznie nastawiony ;|

tutisturum
 
Posty: 17
Na forum od:
10 mar 10, 4:57

Post 25 mar 10, 23:40

Ja również już zakupiłam karnet. Pomimo wszelkich rezerwacji i innych niespodzianek czekam z niecierpliwością na lipiec :)

Avatar użytkownika
eliska
 
Posty: 1923
Na forum od:
24 cze 07, 7:52

Post 26 mar 10, 8:30

właśnie ...codziennie sprawdzam...a kiedy maszyna na głownej stronie wlącza odliczanie dni ? :)

Avatar użytkownika
chinaski
 
Posty: 823
Na forum od:
24 sie 06, 7:06

Post 26 mar 10, 9:05

118.

Avatar użytkownika
Thane
 
Posty: 1041
Na forum od:
14 lip 07, 9:51

Post 26 mar 10, 9:09

Chinaski zawsze odlicza, więc jak zabraknie maszyny, będzie można liczyć na niego :).
"When I'm alone I don't speak..." Tsai Ming-liang

Avatar użytkownika
eliska
 
Posty: 1923
Na forum od:
24 cze 07, 7:52

Post 26 mar 10, 9:30

:)))

kręcił nosem a odlicza ..taki przyczajony sympatyk festiwalu :))

kasiad
NH-Kreator
 
Posty: 30
Na forum od:
4 mar 09, 9:42

Post 26 mar 10, 11:19

Na forum pojawiło się parę pytań. Postaram się na nie odpowiedzieć.
1. Jak będzie wyglądała sytuacja uczestników warsztatów dla nauczycieli
Jeśli chodzi o nauczycieli biorących udział w warsztatach, to w tym roku ich sytuacja będzie rozwiązana również w nowy sposób. Na dokładną odpowiedź będzie trzeba jeszcze trochę poczekać ale już mogę napisać, że wszelkie informacje związane z tą kwestią będą pojawiać się na stronie www.edukacja.nowehoryzonty.pl w dziale Aktualności.

2. Czy nadal będą 2 kolejki do sal: dla karnetów i biletów osobno?
Tak, nadal będą dwie kolejki - dla biletów i karnetów. Jest to podyktowane kilkoma względami. Najważniejszym jest to, że wszyscy karnetowicze z rezerwacją muszą wejść do godziny rozpoczęcia seansu i nic nie może opóźniać skanowania ich karnetów a tak by było gdyby karnety przeplatały się z biletami.

3. Jak zostanie rozwiązana sytuacja z festiwalowymi gośćmi (z ich nie wykorzystanymi miejscami)?
Goście, tak samo jak wszyscy karnetowicze muszą rezerwować miejsca i tak samo jak wszyscy muszą je odwoływać - jednym słowem obejmują ich te same zasady. Odwołane miejsce bez względu na to kto je odwołał znów wraca do rezerwacji karnetowej (aż do rozpoczęcia seansu). To, że pojawiło się jakieś wolne miejsce (mam na myśli teraz seans,na który nie było już wolnych miejsc) będziecie widoczne na tablicy informacyjnej.

4. Jak będzie wyglądała rezerwacja pierwszego dnia festiwalu (dzień otwarcia) – od której godziny?
Rezerwacja rozpocznie się tak samo, jak we wszystkie pozostałe dni czyli o godzinie 9.00.

Avatar użytkownika
Seblon
NH-Moderator
 
Posty: 1055
Na forum od:
16 lut 07, 14:33

Post 26 mar 10, 16:06

Posty niezwiązane z tematem zostały wydzielone do osobnego wątku:
http://forum.nowehoryzonty.pl/viewtopic.php?t=2105
21. MFF Nowe Horyzonty 22 lipca - 1 sierpnia 2021

Avatar użytkownika
_che_
 
Posty: 127
Na forum od:
28 lip 07, 18:14

Post 26 mar 10, 19:42

Nie zauważyłem czy ktoś już o to pytał, ale zastanawia mnie fakt czy w tym roku poprawione zostanie rownież głosowanie na filmy konkursowe. Tyle zmian, a tak naprawde jedyne co do tej pory mnie rozdrażniło to sposób głosowania poprzez drogie smsy i i to że można było głosować na film którego się nie widziało. Wydaje mi się że teraz dzięki systemowi rezerwacji będzie można to usprawnić.. a jak będzie w rzeczywistości?

Avatar użytkownika
Basik90
 
Posty: 77
Na forum od:
23 kwi 08, 5:32

Post 26 mar 10, 22:23

kasiad napisał(a):2. Czy nadal będą 2 kolejki do sal: dla karnetów i biletów osobno?
Tak, nadal będą dwie kolejki - dla biletów i karnetów. Jest to podyktowane kilkoma względami. Najważniejszym jest to, że wszyscy karnetowicze z rezerwacją muszą wejść do godziny rozpoczęcia seansu i nic nie może opóźniać skanowania ich karnetów a tak by było gdyby karnety przeplatały się z biletami.


Kurcze, a myślałam,że wspólna kolejka będzie wreszcie jakimś plusem który wyniknąłby z tych zmian. W końcu i tak wszyscy mają tak samo zagwarantowane wejście na sale. A jednak mimo to znowu bileciarze są faworyzowani. Teraz przecież walka będzie się rozgrywać tylko o ewentualnie "lepsze" czy "ulubieńsze" miejsce w sali, więc wszyscy powinni mieć takie same szans. I w sumie nie wydaje mi się,żeby bileciarze wplątani w kolejkę jakoś znacznie by ją opóźnili.
Don't BUT me! I hate people who BUT me!


http://www.whereisbasia.blogspot.com - Zapraszam, jeśli masz ochotę poczytać o tym jak mi się żyje na drugim końcu świata.

Avatar użytkownika
Perf
 
Posty: 9
Na forum od:
23 mar 10, 4:14

Post 27 mar 10, 10:45

kasiad napisał(a):Tak, nadal będą dwie kolejki - dla biletów i karnetów. Jest to podyktowane kilkoma względami. Najważniejszym jest to, że wszyscy karnetowicze z rezerwacją muszą wejść do godziny rozpoczęcia seansu i nic nie może opóźniać skanowania ich karnetów a tak by było gdyby karnety przeplatały się z biletami.

Hmm, dlaczego skanowanie karnetów miałoby się opóźnić? W przypadku gdy 2 osoby będą obsługiwały wspólną kolejkę (jedna karnety, druga bilety), wszystko powinno pójść sprawnie. Większość osób i tak będzie wpuszczona na kilkanaście minut przed seansem, a potem tylko na bieżąco sprawdzane nowe osoby. Biletowcy nie będą blokować karnetowców, bo bilety są tylko przedzierane, prawda? Więc nie ma możliwości, by "system" padł i się zablokował. No chyba że wolontariusz straci ręce w wypadku (obie, bo jedną jeszcze można przedzierać), w kolejkach wszystko możliwe :)

Dwie osobne kolejki i tak muszą być obsługiwane przez 2 osoby, więc nakłady poniesione w "zasobach ludzkich" i tak nie ulegną zmianie.


A jeszcze co do tej mojej koncepcji ze wstępną rezerwacją, to dodatkową zaletą byłoby też to, że pozwalałoby organizatorom wstępnie szacować (pi razy Gutek) zainteresowanie danymi filmami, byłoby wtedy więcej czasu na reakcję typu zamiana sal itd.

tutisturum
 
Posty: 17
Na forum od:
10 mar 10, 4:57

Post 27 mar 10, 16:02

Perf napisał(a):W przypadku gdy 2 osoby będą obsługiwały wspólną kolejkę (jedna karnety, druga bilety), wszystko powinno pójść sprawnie.


A nie jest to już zbędne udziwnienie? Plus: gdzie miałyby się zmieścić te dwie osoby do jednej kolejki w jednym wejsciu do sali? A przecież nie można tego przesunąć pod same drzwi, bo zapanowałby już chaos totalny.
Jest dobrze tak jak jest, szczególnie, że ludzi z biletami jest przeważnie mniej.

Avatar użytkownika
Freak_of_nature
 
Posty: 22
Na forum od:
9 wrz 06, 13:16

Post 29 mar 10, 0:20

Chciałbym serdecznie pogratulować organizatorom za wszystkie zmiany.
Jest to bez wątpienia rewolucja, budzi naturalny sprzeciw ludzi przyzwyczajonych do starych zasad, co widać po tym wątku, ale wierzę, że jest to zmiana na lepsze, kolejny krok w kierunku profesjonalizacji festiwalu. Brawa za odwagę, na pewno nie była to łatwa decyzja.

ENH już od dawna jest wielką, masową imprezą i stary system po prostu przestał się sprawdzać. To nie wakacje z filmem, gdzie liczy się spontan i urok kolejek. Wygląda na to, że dzięki tym zmianom wybór filmów będzie bardziej świadomy, może dzięki temu zostaną ograniczone wędrówki ludów w trakcie seansu. Ja te zmiany odbieram jak ukłon w kierunku świadomego widza. W ostatnich edycjach kolejki przybierały absurdalne rozmiary, do tego stopnia, że w zeszłym roku wolałem kupować bilety.

System karania za nieodwołanie rezerwacji uważam za strzał w dziesiątkę. Przy tak dużej skali festiwalu organizatorzy po prostu muszą wychodzić z zasadą ograniczonego zaufania wobec widzów. Dodatkowo odwołanie rezerwacji (jak i sama rezerwacja) wydaje się bardzo prosta, pomysł z sms-em również (poza ceną!). Przy zmniejszonej liczbie karnetów w sprzedaży nie sądzę, aby wszystkie seanse trzeba było rezerwować z samego rana dzień wcześniej.

Poruszona również została kwestia faworyzowania pewnych grup widzów (bileciarze, karneciarze, ludzie z branży). Każdy, kto posiada bilet wstępu jest pełnoprawnym uczestnikiem, bez względu czy ma karnet, bilet, czy jest 1, czy 10 raz na festiwalu, czy jest branżowcem, czy studentem. Zmiany mają na celu ułatwienie życia organizatorom i widzom, i ogarnięcie całej imprezy w najlepszy z możliwych sposobów. Skoro 2 kolejki przy wpuszczaniu widzów do sali czemuś służą, to znaczy, że tak jest. Żadna grupa nie jest z założenia uprzywilejowana.

Szczerze powiedziawszy przeraża mnie ilość sceptycyzmu i negatywnych opinii, czy wręcz żalów wylanych w tym wątku. Czy tak trudno pomyśleć trochę szerzej, zrozumieć problemy z jakimi borykają się organizatorzy? Gros ludzi myśli tylko o własnym czubku nosa i ani milimetr dalej.

miecznik
 
Posty: 292
Na forum od:
10 mar 08, 13:41

Post 29 mar 10, 14:17

Bardzo proszę, aby stanowiska do rezerwacji miejsc w obiektach festiwalowych były jak najprostsze w obsłudze. Najlepiej jakby to był ekran ze skanerem (coś jak stanowiska odsłuchowe płyt w Empiku). Karnetowicz odklikowuje karnet i pojawia mu się od razu lista filmów do rezerwacji. Wybiera filmy i akceptuje. Wprowadzanie loginu i hasła może dla mało internetowych oraz słabo mobilnych okazać się przeżyciem traumatycznym, zwłaszcza, że mogą już nie pamiętać lub zgubić swoje kody dostępowe. Chyba, że pomocny wolontariusz będzie mógł na miejscu wygenerować nowe hasło bez potrzeby sprawdzania poczty elektronicznej użytkownika i bez posiadania telefonu komórkowego karnetowicza ...

tangerine
 
Posty: 1725
Na forum od:
13 lip 07, 5:38

Post 30 mar 10, 0:34

miecznik napisał(a):Bardzo proszę, aby stanowiska do rezerwacji miejsc w obiektach festiwalowych były jak najprostsze w obsłudze. Najlepiej jakby to był ekran ze skanerem (coś jak stanowiska odsłuchowe płyt w Empiku). Karnetowicz odklikowuje karnet i pojawia mu się od razu lista filmów do rezerwacji. Wybiera filmy i akceptuje. Wprowadzanie loginu i hasła może dla mało internetowych oraz słabo mobilnych okazać się przeżyciem traumatycznym, zwłaszcza, że mogą już nie pamiętać lub zgubić swoje kody dostępowe. Chyba, że pomocny wolontariusz będzie mógł na miejscu wygenerować nowe hasło bez potrzeby sprawdzania poczty elektronicznej użytkownika i bez posiadania telefonu komórkowego karnetowicza ...


Popieram w 100% !!!

arezok
 

Post 23 maja 10, 18:31

Witam forumowiczów.
Piszę w sprawie karnetów. Otóż w sobotę 15.05 złożyłem zamówienie na karnet. Tego samego dnia wieczorem dokonałem przelewu na konto enh. Problem polega na tym, że potwierdzenia wpłaty nie dostałem po dziś dzień mimo, że wysłałem już 2 maile w tej sprawie. Według moich informacji pieniądze zostały przelane. Czy ktoś w stowarzyszeniu nh w ogole czyta maile? Takich spraw nie powinno się bagatelizować!

Avatar użytkownika
Seblon
NH-Moderator
 
Posty: 1055
Na forum od:
16 lut 07, 14:33

Post 23 maja 10, 19:58

arezok: wysłałem maila w Twojej sprawie do specjalisty d/s sprzedaży.
21. MFF Nowe Horyzonty 22 lipca - 1 sierpnia 2021

Mari
 

Post 13 cze 10, 5:22

Witam,
mam pytanie techniczne odnośnie do akredytacji - ponad tydzień temu złożyłam zamówienie na akredytację dla współpracownika (numer 02062010-8570), do dnia dzisiejszego nie przyszło zawiadomienie o akceptacji bądź jej braku, mimo wysłanego do Państwa maila.

Gość
 

Post 23 cze 10, 22:34

Przebrnąć przez ten wątek nie łatwo... mam pytanie, choć może bezsensowne w kontekście 5 stron wymiany poglądów, bilety - skoro kupuję bilet na bardzo konkretny seans (tytuł, dzień, miejsce, godzina) to z definicji jest to rezerwacja miejsca. Na którejś ze stron padła odpowiedź Moderatora (luźne przywołanie treści postu), że system rezerwacji obejmuje wszystkich, bez wyjątków. Czy zatem kupując bilet tez muszę dodatkowo ustawiać się w kolejkę do systemu rezerwacyjnego?

plumek
 

Post 24 cze 10, 0:54

Gość ----> jest info: "Sprzedaż biletów rozpoczniemy 8 lipca o godz. 12:00", a to oznacza, że w tym wypadku system rezerwacji obowiązuje karnetowiczów, system biletowy pozostaje bez zmian; jeśli się mylę proszę o korektę

vayleen
 

Post 24 cze 10, 21:10

Jestem lekko zdezorientowana, ponieważ po odrzuceniu mojej aplikacji wolontariackiej otrzymałam info., że karnety sa w sprzedazy do 30 czerwca, a na stronie ich juz nie ma?
Jak to jest?

ojustka
NH-Kreator
 
Posty: 33
Na forum od:
13 lip 09, 20:03

Post 26 cze 10, 16:46

vayleen napisał(a):Jestem lekko zdezorientowana, ponieważ po odrzuceniu mojej aplikacji wolontariackiej otrzymałam info., że karnety sa w sprzedazy do 30 czerwca, a na stronie ich juz nie ma?
Jak to jest?


Sprzedaż karnetów była przewidziana do 30 czerwca, ale sprzedały się wcześniej. Dlatego na stronie jest aktualna informacja, o tym, że karnetów na cały festiwal za 300 zł juz kupić nie można.

Kasia
 

Post 2 lip 10, 21:44

Mam pytanie - kiedy bedzie dostepna wersja demo aplikacji do rejestracji na filmy? Chciałabym ja przetestowac, czy zadziała przez telefon, czy tez muszę brac laptop. Czasu coraz mniej - bardzo prosze o jak najszybsze jej udostępnienie!

Avatar użytkownika
Thane
 
Posty: 1041
Na forum od:
14 lip 07, 9:51

Post 2 lip 10, 22:23

I ja proszę o wspomnianą wersję demo :).
"When I'm alone I don't speak..." Tsai Ming-liang

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 2 lip 10, 22:47

Wersja demo działająca na normalnych komputerach będzie 10 lipca, jak już uruchomimy sprzedaż biletów, natomiast wersja na telefony komórkowe - 15 lipca.

kaprysny
 
Posty: 104
Na forum od:
26 maja 07, 8:46

Post 6 lip 10, 19:46

Przebrnąwszy przez tę dyskusję jestem chyba jeszcze bardziej sceptyczny co do wprowadzanych zmian niż wówczas, gdy pierwszy raz o nich przeczytałem.

W tym roku będę uczestniczył w ENH po raz 9. I z roku na rok pogłębia się moje smutne wrażenie, że festiwal coraz bardziej oddala się od widza. Pamiętam początki, gdy seanse zapowiadali organizatorzy, z pasją uzasadniali swoje wybory, byli dla publiczności partnerami, czasem bardziej nawet mentorami. Przyjeżdżając do Cieszyna, do Wrocławia już chyba mniej, miało się poczucie uczestnictwa w żywym, filmowym organizmie. Współtworzenia festiwalu. Teraz na ENH czuję się dziwnie, obco. Nie do końca potrafię opisać to odczucie. Trybik w ogromnej machinie? Uczestnik obozu, który pod okiem surowego wychowawcy więcej powinien, a mnie może i ma prawo.

Co do samej rezerwacji i akredytacji dziennikarskich. Ten temat raz czy dwa się już pojawił. Osobiście uważam, że dziennikarze powinni być tu traktowani inaczej. Dlaczego? Cóż, część z nas jedzie na ENH do pracy. Seanse, recenzje, spotkania, wywiady, teksty. Praca przed kinem, praca po kinie, praca w kinie. Często w biegu z seansu na seans. A teraz jeszcze trzeba będzie znaleźć czas na dokładniejszą niż zwykle analizę programu, na rezerwacje itd. Wybieram się na seans, a tu telefon i trzeba lecieć na wywiad czy uzupełnić tekst. Nie ma kiedy odwołać rezerwacji, seanse przepadają...

Na ENH dziennikarz nie ma właściwie żadnych dodatkowych praw niż karnetowicz. Kwestia koloru akredytacji. Brakuje ułatwień, brakuje ciekawszej oferty. Nie zrozumcie mnie źle, nie oczekuję złotej bramki, miejsc vipowskich na sali i możliwości wejścia na salę za pięć dwunasta. Swoje godziny w kolejkach wystałem i będę stał dalej. Chciałbym jednak mieć poczucie, że organizatorom zależy na mojej obecności, pracy, dzięki której festiwal dociera do szerszego grona odbiorców i że organizatorzy rozumieją związane z tą pracą problemy. I wychodzą im naprzeciw.

Avatar użytkownika
Thane
 
Posty: 1041
Na forum od:
14 lip 07, 9:51

Post 10 lip 10, 17:31

Strator napisał(a):Wersja demo działająca na normalnych komputerach będzie 10 lipca, jak już uruchomimy sprzedaż biletów, natomiast wersja na telefony komórkowe - 15 lipca.


Czekamy, czekamy na wersję demo :).
"When I'm alone I don't speak..." Tsai Ming-liang

Avatar użytkownika
chinaski
 
Posty: 823
Na forum od:
24 sie 06, 7:06

Post 10 lip 10, 17:35

10 lipca jeszcze trwa..Może o 23.59?

Avatar użytkownika
Thane
 
Posty: 1041
Na forum od:
14 lip 07, 9:51

Post 10 lip 10, 17:37

Nie liczę na to.
"When I'm alone I don't speak..." Tsai Ming-liang

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 10 lip 10, 19:26

Jeszcze się zdziwicie!
Jeszcze dziś będzie wersja demo.
No, chyba, że Niemcy wygrają mecz.

Avatar użytkownika
eliska
 
Posty: 1923
Na forum od:
24 cze 07, 7:52

Post 10 lip 10, 19:59

ośmiornica wie kto wygra

Avatar użytkownika
Thane
 
Posty: 1041
Na forum od:
14 lip 07, 9:51

Post 10 lip 10, 20:19

Strator napisał(a):Jeszcze się zdziwicie!
Jeszcze dziś będzie wersja demo.
No, chyba, że Niemcy wygrają mecz.


Ja tam jestem za Urugwajem ;). A z wersji demo już się cieszymy :D.
"When I'm alone I don't speak..." Tsai Ming-liang

waszkas
 

Post 10 lip 10, 20:19

Ośmiornica kłamie. Wygra Urugwaj :)

Avatar użytkownika
chinaski
 
Posty: 823
Na forum od:
24 sie 06, 7:06

Post 10 lip 10, 20:35

Potwierdzam. Jestem całym sercem za Celestes.

waszkas
 

Post 10 lip 10, 21:22

No ładnie. To jak będzie z tym demo?

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 10. - Czas, który pozostał