strona do rezerwacji - moje uwagi po testach

Uwagi i propozycje. Jeśli chcesz coś zmienić, pisz tutaj.
Avatar użytkownika
toruviel
 
Posty: 20
Na forum od:
14 cze 08, 18:49

Post 15 lip 10, 13:09

Przetestowałem demo systemu rezerwacji.

Testy na kompie, na ipadzie i na telefonie z duzym wyswietlaczem i przegladarka.

Zasadniczo wszystko dziala i wyglada ze bedzie super.

Mam jednakze jedna uwage, która BARDZO byloby warto poprawić bo znacząco utrudnia rezerwacje:

Mianowicie poziomy scrollbar do przesuwania w prawo i lewo w ramach jednego dnia (pozniejsze,wczesniejsze seanse) bardzo zle dziala na slabszych urzadzeniach. Jest to zwiazane ze maja one czesto wolne procesorki. Nie da sie tam kliknac i przeciagnac go na prawo, tylko trzeba mozolnie klikac podczas gdy caly ekran bardzo powoli przesuwa sie w dana strone. Zbyt powoli.

Zamiast takiego scrollbar wystarczyloby zeby byl dwustanowy (dwie zakladki,lub cos takiego), tak by dzialalo to na zasadzie:
klik i przelaczacza na pewa strone (seanse 10,13,15)
LUB klik i przelacza na 15,19,22.

Takie korzystanie byloby duzo wygodniejsze, bo obecnie chec przewiniecia na ekranach dotykowych zabiera kolo 20..30 sekund (sic!). Zwracam uwage ze tyczy sie to tylko wolniejszych urzadzen jak netbooki, ipady, czy nowoczesne telefony komorkowe (iphone, android itp).

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 15 lip 10, 15:35

Sprawdzałeś wersję na telefon komórkowy?

Avatar użytkownika
toruviel
 
Posty: 20
Na forum od:
14 cze 08, 18:49

Post 15 lip 10, 15:55

Na telefonie (android) w tym momencie wyswietlila mi sie inna, zmniejszona wersja ktora jest ok.

Na ipadzie, wyswietla sie wersja normalna, o czym za chwile. Idealnie gdyby dalo sie dodac link, tak zeby uzytkownik mogl sie przelaczyc pomiedzy wersjami (zwykla<>mobilna). sadze ze czasami czlowiek podejmie lepsza decyzje co do wersji niz automat przekierowujacy z definicji do jednej z wersji serwisow.

Co do ipada, scrollbar jakby zaczal dzialac lepiej niz przy poprzednich testach, natomiast ewidetnie scrollowanie w prawo idzie mu gorzej (zwlaszcza przy koncu), co jest wynikiem tego ze z prawej strony jest margines pustej przestrzeni i to chyba zaburza liczenie o ile per klikniecie ekran ma sie przesunac.

Mozna to prostu nawet na komputerze zasymulowac:
1. przesunac recznie na prawa strone, nastepnie kliknac (i trzymac) na scrollbarze po lewej stronie tuz obok strzalki w lewo. Ekran przesunie sie szybko w okolo 2..3 krokach (bo trzymamy przycisk)
2. przesunac recznie calkiem na lewa strone, nastepnie kliknac (i trzymac) na scrollbarze po prawej stronie tuz obok strzalki w prawo. Ekran przesunie sie szybko o jeden krok, a nastepnie zacznie sie bardzo wolno przesuwac nie dochodzac do prawej strony.

Piotrek
 

Post 18 lip 10, 15:27

Niestety u mnie na telefonie (Motorola Rokr E8 ) rezerwacje nie działają. Być może to kwestia tego, że nie obsługuje on technologi użytej do rezerwacji, chociaż pozostałe strony / linki enh ładują się bez problemów.

Problem polega na tym, że po wciśnięciu przycisku "rezerwuj" nie jest podejmowana żadna akcja tzn. tyle ile było wolnych biletów tyle nadal jest wolnych.
Po rezerwacji filmu który rozpoczyna się o 16 (a w trakcie rezerwacji mamy przecież godzinę 16) wyskakuje komunikat: "Do tego seansu zostało mniej niż 15 min (...) Czy jesteś pewien, że chcesz to zrobić [rezerwację red.]". Po potwierdzeniu nadal żadna akcja się nie wykonuje.
Nie działa też link do Jutro (ładuje się znowu Dzisiaj).

Jakieś dziwne rzeczy dzieją się też przy rezerwacji przez komputer.
Np. po zarezerwowaniu filmu ilość wolnych miejsc zmniejsza się o 1, ale gdy potem znowu najadę myszką na zarezerwowany film wyświetla się stan sprzed rezerwacji (chociaż odjęło mi punkty na karnecie)
No i chyba nie powinno być możliwości, żeby o godzinie 16 rezerwować film który rozpoczyna się o 16.


Pozdrawiam
Piotrek

MarcinNo
 

Post 21 lip 10, 23:17

Niestety system nie dziala. Pojawia sie komunikat: klient nie psiada karnetu (mimo ze powyzej jest info o 55 punktach.

Przy starcie nie dzialala rowniez strona z zakupami biletow. Mam nadzieje ze sie ztym uporacie.

Ilosc miejsc na filmach maleje - wiec domyslam sie ze tylko ja mam problem?

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 21 lip 10, 23:21

MarcinNo - jaki jest Twój login? Napisz na rezerwacje@enh.pl.

MarcinNo
 

Post 21 lip 10, 23:25

Poszlo

Urte
 

Post 21 lip 10, 23:28

Mam pytanie co do filmu "Barry Lyndon". Dlaczego mogę zarezerwować film, który trwa w trakcie Barry'ego, a filmu na godzinę 16 już nie mogę? Przykładowo: gdybym chciała iść na "Karabinierów" na 16:00 to wg. moich obliczeń po filmie mam 25 min do Barry'ego, więc spokojnie bym zdążyła, ale system mi na to nie pozwala...

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 22 lip 10, 0:02

według mnie można, proszę sprawdzić

Tomassi
 
Posty: 100
Na forum od:
9 sie 05, 9:07

Post 22 lip 10, 8:11

Miałem podobny problem. Pomogło wylogowanie i ponowne logowanie. Poza tym działa świetnie.

Avatar użytkownika
Jarosz
 
Posty: 1722
Na forum od:
5 cze 07, 7:48

Post 22 lip 10, 9:52

Tomassi napisał(a):Miałem podobny problem. Pomogło wylogowanie i ponowne logowanie. Poza tym działa świetnie.


Potwierdzam - tuż po północy system nie pozwalał rezerwować niczego z bloku o 16:00, jeśli się zarezerwowało Barry'ego..., i uparcie twierdził, że mam już rezerwację w tym czasie. Za to w porze symultanicznej do filmu Kubricka można było rezerwować do woli. Na szczęście już się z tego wycofał ;-)

Urte
 

Post 22 lip 10, 12:22

Tak, tak, raportuję, że wszystko już działa jak należy! :)

Avatar użytkownika
_che_
 
Posty: 127
Na forum od:
28 lip 07, 18:14

Post 23 lip 10, 23:39

Ludzie się zorientowali że trzeba się spieszyć z niektorymi rezerwacjami i coś chyba system nie nadąża...:/

Urte
 

Post 30 lip 10, 23:05

Czy na filmy 01.08 system rezerwacji nie obowiązuje?

Avatar użytkownika
_che_
 
Posty: 127
Na forum od:
28 lip 07, 18:14

Post 30 lip 10, 23:06

Same 0 :-O O co chodzi?
Ostatnio edytowano 30 lip 10, 23:09 przez _che_, łącznie edytowano 1 raz

Avatar użytkownika
chinaski
 
Posty: 823
Na forum od:
24 sie 06, 7:06

Post 30 lip 10, 23:09

No właśnie. Co jest? To chyba niemożliwe, żeby w 4 minuty było 0 na WSZYSTKIE FILMY?????

Avatar użytkownika
Mrozikos667
 
Posty: 1309
Na forum od:
3 sie 08, 11:11

Post 30 lip 10, 23:10

Co się dzieje? Same zera...
Każdy film musi mieć początek, środek i zakończenie. Choć niekoniecznie w tej kolejności. Jean-Luc Godard

Avatar użytkownika
Mrozikos667
 
Posty: 1309
Na forum od:
3 sie 08, 11:11

Post 30 lip 10, 23:11

Jeżeli okaże się, że zera mają tylko niektórzy, a w międzyczasie inni spokojnie zajmują miejsca i przez to nie będzie można na coś wejść, rozpocznę oficjalny bunt.
Każdy film musi mieć początek, środek i zakończenie. Choć niekoniecznie w tej kolejności. Jean-Luc Godard

Avatar użytkownika
aszeffel
NH-Kreator
 
Posty: 2592
Na forum od:
23 mar 06, 11:51

Post 30 lip 10, 23:15

wszyscy mają zera

Avatar użytkownika
Mrozikos667
 
Posty: 1309
Na forum od:
3 sie 08, 11:11

Post 30 lip 10, 23:17

Czyżby powrót do kolejek, na zakończenie festiwalu sentymentalna podróż do przeszłości? ;)
Każdy film musi mieć początek, środek i zakończenie. Choć niekoniecznie w tej kolejności. Jean-Luc Godard

Avatar użytkownika
Mrozikos667
 
Posty: 1309
Na forum od:
3 sie 08, 11:11

Post 30 lip 10, 23:41

Są!
Każdy film musi mieć początek, środek i zakończenie. Choć niekoniecznie w tej kolejności. Jean-Luc Godard

Avatar użytkownika
Seblon
NH-Moderator
 
Posty: 1055
Na forum od:
16 lut 07, 14:33

Post 31 lip 10, 0:48

Przepraszamy wszystkich za dzisiejsze kłopoty z rezerwacją miejsc na seanse z 1.08. Mieliśmy problem techniczny w danych, który nas totalnie zaskoczył. Problem został rozwiązany i wszystko powinno działać już ok.
21. MFF Nowe Horyzonty 22 lipca - 1 sierpnia 2021

xvart01
 

Post 10 lip 12, 18:13

dałoby radę zrobić tak, żeby karnetowicze też mogli kupić bilet? Chcę na parę seansów zabrać osobę towarzyszącą, która karnetu nie ma. I w tym celu musiałem założyć drugie konto, bo kupić biletu online na swoje konto nie mogę (pojawia się informacja: masz karnet i nie potrzebujesz biletu na ten seans).
A właśnie, że potrzebuję :)
Pozdrawiam.

Avatar użytkownika
doktor pueblo
 
Posty: 952
Na forum od:
21 lip 08, 14:29

Post 10 lip 12, 21:03

Mam dokładnie takie samo pytanie, tylko zadałem je w innym wątku (viewtopic.php?f=15&t=2911&p=38803#p38803). Bo ten nie od tego... :)
I do not care to belong to a club that accepts people like me as members.


Powrót do Strona i forum