
cze67 napisał(a):1. Czy po zakliknięciu wszystkich pozycji będzie się wyświetlało jakieś potwierdzenie rezerwacji (np. zarezerwowałeś takie a takie filmy)?
2. Czy po zatwierdzeniu nic już nie będzie można zmienić?
eliska napisał(a):wyłączyłam komplikator ..sama sobie odpowiedziałam ..jak 2 zielone metki o tej samej porze to tracę punkty)
Waldek napisał(a):Przyłączam się do pytania użytkownika Gendo. Co w sytuacji, gdy jedna osoba zamówiła 2 akredytacje i dla siebie i dla 2. osoby?
d4b0 napisał(a):Mam pytanie odnosnie dzialania systemu ezerwacji w telefonie komorkowym - obecnie korzstajac z tej strony z komputera po kliknieciu na dany seans zmniejsza sie ilosc dostepnych miejsc. Tymczasem w telefonie komorkowym ta ilosc sie nie zmnienia, rezerwacja nie jest niczym potwierdzona. Czy to jest poprawne dzialanie? Korzystam z przegladarki Opera Mini 5.1.
Prolka napisał(a):Przyłączam się do _che_
Gdy kilka dni temu sprawdzałam demo na komórki, pojawiały mi się błędy i nic się nie chciało wyświetlić. Dziś weszłam ponownie i wszystko działa (na ile pozwala demo), więc cieszę się, że pojawiła się taka możliwość:)
Gendo napisał(a):Mam pytanie. Jest dzisiaj 22 lipca a system rezerwacji mówi mi , że nie było mnie na filmie 23 lipca i uwalił mi 5 punktów. O co chodzi?
Gendo napisał(a):Mam pytanie. Jest dzisiaj 22 lipca a system rezerwacji mówi mi , że nie było mnie na filmie 23 lipca i uwalił mi 5 punktów. O co chodzi?
Powrót do 10. - Czas, który pozostał