problemy z płatnością on-line

Bilety, karnety, akredytacje.
estetica
 

Post 13 lip 07, 0:25

Zamówienie złożone, mail potwierdzający wybrane seanse przyszedł, przelew dokonany, a po ponownym zalogowaniu się na stronie festiwalowej, w rubryce "twoje zamówienia" kompletna pustka - nie wygląda to dobrze.. pusty koszyk, jedyne co się ostało to info o nieopłaconym dwa tygodnie temu karnecie, z którego musiałam zrezygnować: stan "anulowane" - zatem skoro jest ślad po operacji sprzed 2 tygodni, tym bardziej niepokoi fakt, że po dzisiejszej ani śladu. Oczywiście poza przelewem na poczet AllPay. Co robić w takiej sytuacji? Czy związek z tym ma fakt, że dokonanie płatności poprzedzone było dwiema nieudanymi próbami? Tak czy inaczej sytuacja jest bardzo niepokojąca i proszę o szybkie wyjaśnienie - póki co na forum - jedynym obecnie kontaktem z organizatorem.

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 13 lip 07, 0:30

wyślij swoje imię i nazwisko na adres: admin@nowehoryzonty.pl, zaraz to sprawdzimy

estetica
 

Post 13 lip 07, 0:38

Stratorze,
mail poszedł

estetica
 

Post 13 lip 07, 0:51

I wreszcie wygląda w porządku: na stronie ENH pojawiło się złożone zamówienie, aczkolwiek nieopłacone, bo strona banku mówi "Transakcja złożona 13-07-2007 Niewykonana - Oczekująca" To już ma sens. Być może nocą kable wolniej przewodzą ;-)
Dzięki za pomoc i dobranoc!
e.

jersey
 

Post 13 lip 07, 5:55

Mała podpowiedź : koniecznie musicie wprowadzić opcję pod tytułem "wróć" na każdym etapie procedury zamawiania biletów. Ponadto bardzo dobra pomocna byłaby opcja do zahaczenia "zostaw produkty w koszyku po dokonaniu zamówienia" żeby jak coś nie poszło jak należy nie trzeba było od nowa wszystkich biletów wybierać.

drreszczyk
 

Post 16 lip 07, 23:08

Mam pytanie - od zlozenia zamowienia minelo juz 24h a ja nie zdazylam oplacic zamawianych biletow - czy mam oplacic to zamowienie, ktorego termin juz minal, czy zlozyc nowe zamowienie i od razu za nie zaplacic dla pewnosci?

pozdrawiam

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 17 lip 07, 2:20

Lepiej złóż nowe zamówienie.

rafal
NH-Kreator
 
Posty: 12
Na forum od:
17 lip 07, 12:33

Post 17 lip 07, 15:28

Jeżeli chodzi o realizacje zamówienia należy jej dokonać do 24 h od momentu złożenia zamówienia. Natomiast na stronie utrzymuje sie do 9h po czym przechodzi do zakładki "moje zamówienia".
Jeżeli ktoś z państwa nie zmieścił się w wyznaczonym czasie z opłatą to należy złożyć nowe zamówienie i dokonać zapłaty przed upływem ww czasu.

kapselek
 

Post 18 lip 07, 18:20

Witajcie!
mam pytanie: czy mogę płacic przez ALLPAY nie majac internetowej obslugi swojego konta?

rafal
NH-Kreator
 
Posty: 12
Na forum od:
17 lip 07, 12:33

Post 19 lip 07, 10:02

takie informacje powinny się znajdować na stronie AllPay: www.allpay.pl


Powrót do 7. - Aaaby wejść do kina