Ruszyła sprzedaż biletów na seanse filmowe!

Bilety, karnety, akredytacje.
Avatar użytkownika
Seblon
NH-Moderator
 
Posty: 1055
Na forum od:
16 lut 07, 14:33

Post 13 lip 07, 1:51

Dziś, tj. 13 lipca, punktualnie o godzinie 00:00 rozpoczęła się internetowa sprzedaż biletów na seanse filmowe 7. MFF Era Nowe Horyzonty Wrocław 2007. Na festiwalowej stronie www.eranowehoryzonty.pl można dokonać już zakupu biletów ---> kliknij. Serdecznie zapraszamy!
_________________________________________________________
Cena biletu pojedynczego to 15 zł *, jednak:

a) przy zakupie dzięsieciu i więcej biletów kupujący otrzymują karnet "10+" i wówczas cena pojedynczego biletu wynosi 14 zł (zniżka 1 zł na każdym bilecie),

b) przy zakupie dwudziestu i więcej biletów kupujący otrzymują karnet "20+" i wówczas cena pojedynczego biletu wynosi 13 zł (zniżka 2 zł na każdym bilecie)

* nie dotyczy seansów dla dzieci. Cena pojedynczego biletu na seans dla dzieci wynosi 6 zł.

Odbiór biletów za okazaniem dowodu tożsamości oraz numeru zamówienia od 18 lipca w kasach biletowych w Mediatece Centrum Festiwalowym (pl. Teatralny 5, Wrocław) w godzinach 9:00 - 21:00, przerwa: 14:45 - 15:15.
_________________________________________________________
Uwagi:

a) karnety "10+" i "20+" uprawniają do zniżki na zakup biletów na wydarzenia specjalne oraz na zakup katalogu i innych wydawnictw festiwalowych,

b) karnety "10+" i "20+" są imienne,

c) bilet na seans dla dzieci nie jest wliczany do puli biletów karnetu "10+" i "20+" i nie obejmują go żadne zniżki.
_________________________________________________________
Bilety będzie można także kupić:

a) w Mediatece Centrum Festiwalowym w godz. 9:00 - 21:00 (przerwa 14:45-15:15) - od 16 lipca

b) we wszystkich obiektach festiwalowych w godz. 9:00-22:00 - od 20 lipca.
_________________________________________________________
Szczegółowe informacje o biletach ---> kliknij
Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Sprzedaży Biletów ---> kliknij
Ostatnio edytowano 6 sie 07, 10:52 przez Seblon, łącznie edytowano 2 razy
21. MFF Nowe Horyzonty 22 lipca - 1 sierpnia 2021

tangerine
 

Post 13 lip 07, 5:34

Złożyłem zamówienie i przyszło na e-mail potwierdzenie, jak teraz zapłacić ?

Wchodzę w zakadkę "moje zamówienie" a tam brak jest zmówień.

Rok temu pisałem, że to nie działa i nie zostało naprawione.

Łukasz
 

Post 13 lip 07, 9:09

Ja oplaciłem od razu przez Allpay i teraz ani nie mam żadnegfo maila, ani nie widać na stronie ENH mojego zamówienia...

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 13 lip 07, 13:48

tangerine napisał(a):Złożyłem zamówienie i przyszło na e-mail potwierdzenie, jak teraz zapłacić ?

Wchodzę w zakadkę "moje zamówienie" a tam brak jest zmówień.

Rok temu pisałem, że to nie działa i nie zostało naprawione.


Rok temu nie było czegoś takiego jak "moje zamówienia". Nie było też kilku inny rzeczy...

Był błąd, który sprawiał, że zamówienie pojawiało się dopiero po powtórnym zalogowaniu. Sprawdźcie teraz.

tangerin_e
 

Post 13 lip 07, 15:47

Zamówienie pojawiło się, trudno powiedzieć po jakim czasie, bo po dokonaniu zamówienia poszedłem spać na kilka godzin i po przebudzeniu widnieje w zakładce.

Fakt, robicie postępy, rok temu było znacznie gorzej.

jacekso
 

Post 14 lip 07, 15:10

Czy można płacić za bilety przekazem pocztowym?

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 14 lip 07, 15:38

jacekso napisał(a):Czy można płacić za bilety przekazem pocztowym?

Nie, nie można.

Gość
 

Post 14 lip 07, 18:25

na jakie konto trzeba przelać opłate za bilety?

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 14 lip 07, 18:38

Anonymous napisał(a):na jakie konto trzeba przelać opłate za bilety?


Zgodnie z regulamin i instrukcją opłatę można wykonać tylko przy pomocy systemu AllPay. Zaloguj się na stronie, wejdź w "Moje zamówienia" i wybierz "Opłać" przy wybranym zamówieniu.

elfavorro
 
Posty: 136
Na forum od:
8 maja 06, 15:22

Post 15 lip 07, 0:02

W regulaminie czytamy:

Zamówienie na karnet 10+ lub 20+ nie daje zniżek przy następnych zamówieniach. To znaczy, że po złożeniu zamówienia na karnet 10+ lub 20+, bilety w następnym zamówieniu będą w cenie normalnej, chyba, że zamówisz ponownie więcej niż 10/20 biletów.

Czy oznacza to również, że posiadanie karnetu 10+/20+ NIE będzie uprawniało do zniżki przy spontanicznym kupnie biletów już na miejscu, w kinie? Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale w zeszłym roku chyba uprawniało...
Wot's your function in loif?

jacekso
 

Post 15 lip 07, 10:20

Ponieważ mailowo nie mogę uzyskać odpowiedzi, pytam tutaj:
Czy mogę wysłać pieniądze z innego konta (chwilowo nie posiadam własnego), w tytule zamówienia ewentualnie wpisując swoje imię i nazwisko, żeby uniknąć niezgodności danych, czy jest to zbędne i mogę bez przeszkód zapłacić za bilety zamówione pod własnym nazwiskiem z cudzego konta?

tangerine
 
Posty: 1725
Na forum od:
13 lip 07, 5:38

Post 15 lip 07, 13:07

elfavorro, ja byłem na trzech ostatnich NOWYCH HORYZONTACH, zawsze z karnetem 20+ i NIGDY nie można było dokupić biletów po cenie zniżkowej zawsze normalnej. Chyba w tym roku będzie tak samo.

Roman Gutek
NH-Kreator
 
Posty: 1052
Na forum od:
8 gru 04, 9:10

Post 15 lip 07, 15:20

jaceksa: możesz zapłacić z innego konta.

Pozdrawiam seredcznie,

Roman Gutek

tangerine
 
Posty: 1725
Na forum od:
13 lip 07, 5:38

Post 16 lip 07, 18:37

Szanowni organizatorzy, mam od piątku w zakladce moje zamówienia dwa zamówienia, ktorych nie będę opłacał (myślałem że po 24 godzinach same znikną). Zaplaciłem za trzecie, więc bez powodu są blokowane bilety na niektóre seanse.

Pitrrr
 
Posty: 1
Na forum od:
16 lip 07, 19:10

Post 16 lip 07, 19:48

Złożyłem zamówienie, opłaciłem, jednak przy wyborze transakcji nie byłem pewien który typ wybrać więc kilka razy wracałem do strony wyboru rodzaju płatności, w końcu przy przelewie podałem błędnie tytuł płatności (pomyliłem ostatnią cyfre-tj. podałem wcześniejszy nr tytułu płatności) niby wszystko jest ok bo mam status zamówienia "opłacone" ale nie udało mi sie potwierdzić wykonanie przelewu, nie mam numeru transakcji. czy jest możliwość upewnienia się, że na pewno mam opłacone bilety?

agasanka
 

Post 16 lip 07, 20:03

Mam pytanie... czy można, podobnie jak w zeszłym roku, zarezerwować bilety przez internet,
a odebrać i zapłacić we Wrocławiu???

Avatar użytkownika
Micky
 
Posty: 2
Na forum od:
11 lip 06, 16:23

Post 16 lip 07, 22:03

Ja mam takie samo pytanie, czy można rezerwację zrobić przez internet i na 100 % odebrać
po zapłaceniu we Wrocławiu tak jak to było rok temu???

Czy można się skontaktować telefonicznie z Mediateką w sprawie rezerwacji biletów.

Pozdrawiam,

Michał z Łodzi.
Michał.

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 17 lip 07, 0:54

Pitrrr napisał(a):Złożyłem zamówienie, opłaciłem, (...)
czy jest możliwość upewnienia się, że na pewno mam opłacone bilety?


Z Twoim zamówieniem wszystko jest ok.

rafal
NH-Kreator
 
Posty: 12
Na forum od:
17 lip 07, 12:33

Post 17 lip 07, 17:42

Wszystkie informacje dotyczące kupowania biletów znajdują się w regulaminie internetowej sprzedaży biletów na stronie głównej bądź widziałem ten regulamin w jednym z postów.
Postaram się jednak tutaj w skrócie opisać jak to działa.

1. Jedyną formą kupowania biletów przez internet jest zamówienie ich na naszej stronie (po uprzednim zarejestrowaniu się, a potem zalogowaniu) a następnie dokonania zapłaty za pomocą usługi ALLPAY. Inne formy przelewów czy powiedzmy przekazem pocztowym czy za pomocą "klasycznego" przelewu bankowego nie są honorowane. TYLKO ALLPAY :)
Kto płaci dla nas nie ma znaczenia jeśli oczywiście transakcja została zatwierdzona. Weryfikacja podczas odbioru następuje na podstawie danych podanych przy rejestracji na naszej stronie. Natomiast przy odbiorze potrzebny jest dowód tożsamości (dowód osobisty lub paszport) abyśmy mogli wydać bilety.
Odbiór biletów bądź karnetów zakupionych przez internet jest OD 18 LIPCA do końca trwania festiwalu.

2. NIE MA REZERWACJI. Chodzi o to żeby Państwo się nie sugerowali że bilety wybrane na stronie na repertuar są jakby ich rezerwacją. NIE SĄ :)
Składając zamówienie na naszej stronie wybieramy bilety które są "umieszczane" w koszyku (na tym etapie można cały czas edytować zamówienie).
Jeżeli doprowadzimy składanie zamówienia do końca to koszyk zostaje "wyczyszczony" i nasze zamówienie przechodzi do zakładki "moje zamówienia". Tam możemy sobie sprawdzić jakie bilety kupiliśmy.
NIE MOŻNA ICH JUŻ EDYTOWAĆ.
W sytuacji kiedy nie zakończymy transakcji (nie wciśniemy guzika "złóż zamówienie") koszyk nasz będzie zawierał bilety przez nas wybrane przez okres 9 godzin. Potem zostaje "wyczyszczony".

3. OPŁATY. Po złożeniu zamówienia, należy dokonać opłaty za pomocą usługi ALLPAY do 24 h od momentu złożenia zamówienia na naszej stronie internetowej.
Jeżeli ktoś z Was nie zdąży z opłata przed upływem tego czasu należy złożyć nowe zamówienie i tym razem trochę się sprężyć :)

3. NIE MA ZWROTÓW ani ZAMIANY ZAKUPIONYCH (opłaconych) BILETÓW .

Mam nadzieję że wyjaśni to większość wątpliwości :)

Marisa
 

Post 19 lip 07, 17:36

Zrobiłam zamówienie o godz 20.58, zapłaciłam na drugi dzień o godz. 17, czyli nie minęły 24 godziny! A teraz mam wiadomość, że anulowano moją rezerwację. Proszę o szybką odpowiedź. Moje zamówienie ma numer 1808.

rafal
NH-Kreator
 
Posty: 12
Na forum od:
17 lip 07, 12:33

Post 19 lip 07, 19:20

Złożyła Pani zamówienie 2007-07-17 o godzinie 20:58:07
Natomiast pieniądze do nas dotarły 2007-07-19 o godzinie 12:25:13
Jak widać minęły 24h. System nasz automatycznie ją anulował.

Dlatego w ramach sprostowania informuje że prosimy o dokonywanie transferów jak najszybciej żeby były zatwierdzone do 24h.

W takiej sytuacji jeśli pieniądze do nas dotrą a zamówienie zostało anulowane proszę o ponowne złożenie zamówienia (koniecznie proszę o nowy numer porządkowy zamówienia) ja wtedy będę je zatwierdzał osobiście.

Przykro mi z powodu tego utrudnienia ale jeszcze raz Państwa uczulam że istotny jest dla nas czas przyjścia pieniędzy a nie moment kiedy rozpoczęło sie transakcje. Na tym właśnie polega zasada szybkiego przelewu on-line że pieniądze docierają "do celu" mniej niż 24h.

Marisa
 

Post 20 lip 07, 15:45

Złożyłam zamówienie nowe jak Pan prosił,ma ono numer 3600. Z tego co zrozumiałam, wpłacona przeze mnie wcześniej kwota zostanie przelana na to zamówienie?

qwas
 

Post 20 lip 07, 18:05

witam
przed chwila tj. piatek 19.00 zamowilam bilety na poranki dla dzieci. czy moge zaplacic za nie jutro rano a nie teraz przez internet bo cos mi nuie gra z tym allpay-em?
czyli czy bilety dla mnie beda zarezerwowane do jutra do 10?
pozdrawiam

Gość
 

Post 20 lip 07, 19:28

Proszę o szybką odpowiedz, mam nadzieję, że nie straciłam pieniędzy. Chciałam tylko zauważyć, że nie jestem w stanie przewidziec ,kiedy ktoś wyśle moje pieniądze, ja wysłałam przed upływem 24 godzin, a proszę zauważyć, że nie zawsze jest możliwość zapłacenia już po kilku godzinach...Zrobiłam nowe zamówienie, bardzo proszę o szybkie jego uwzględnienie, ponieważ już jutro wyjeżdzam...

rafal
NH-Kreator
 
Posty: 12
Na forum od:
17 lip 07, 12:33

Post 21 lip 07, 9:59

dla marisa:
wszystko jest w porządku. transakcja została zatwierdzona.

dla qwas:
nie prowadzimy rezerwacji. zamówienie biletów na naszej stronie to nie rezerwacja. powinno sie jak najszybciej zapłacić za zamówione bilety za pomocą usługi AllPay lub kupić je w kasie na miejscu.

dla gość:
nie jestem w stanie sprawdzić Pani prośby. potrzebuje nr zamówienia.

Opra
 
Posty: 2
Na forum od:
8 lip 07, 9:30

Post 23 lip 07, 14:18

czy moje zamowienie ( nr 7153) zostalo zrealizowane?czy wszystko ok?

golota
 

Post 24 lip 07, 21:33

Chyba macie błędy w Waszej aplikacji. Złozyłem zamowienie na 4 karnety w jednej sesji. Przelałem kaskę za posrednictwem Allpaya z konta Inteligo na Wasze konto Inteligo. Zatem kasa u Was pojawila sie automatycznie. Kontaktowalem sie z bankiem i niemal na 100% kasa powinna pojsc. Zatem niech mi ktos (nie raczyła sie przedstawic!) przez telefon nie wmawia ze "nie ponosi odpowiedzialności za to ze DWA BANKI nie potrafia sie dogadac".
Na moj gust to Wasza aplikacja nie potrafi sie dogadac z aplikacja AllPaya. Mam wrażenie i pewnie potweirdze to jutro że Wasza aplikacja nie przesyła loginu/maila uzytkownika do AllPaya jezeli ten oplacil kolejne zamowienie w tej samej sesji.
Pewnie widzicie moja kaskę ale bez uzytkownika.
No i z powodu tego moje trzy zamowienia przepadną!!!
Z drugiej strony spotkałem się z pełną ignoracją ze strony osoby odpowiedzialnej za "wszystkie kasy", potwierdzenie wyslane mailem tez jej nie urzadzalo "zamowienie przepadnie i nic na to nie poradzi". Dzieki za pelny profesjonalizm obslugi i gratulacje za "otwartość" na klienta.
Liczę na szybkie wyjasnienie sprawy.

golota
 

Post 24 lip 07, 21:41

to jeszcze raz ja z tych emocji nie podalem drobnych szczegółów. nr zlecenia opłacony -7979, nr zleceń które wciąz wg Waszej aplikacji oczekuje na opłacenie, a które zostały opłacone dzisiaj z rana i kasa na nie poszła to 7981, 7982 i 7983. Chciałbym jeszcze nadmienić, że wszystkie te zlecenia opłacałem jedno za drugim, a dostałem potwierdzenie tylko tego pierwszego> Nie mam kasy ani karnetów...

zuza_n
 

Post 25 lip 07, 8:25

allpay całkowicie mnie pogrąża :( nie mam dostępu do konta przez net, choc mam w pekao sa (zablokowałam sobie dostęp bo hasło zapomniałam), znajomi nie mają kont w odpowiednich bankach...

więc czy mogę zapłacić w okienku bankowym na numer konta allpaya i podac tytuł płatności taki jaki oni sobie wymarzyli a potem na stronie z zamowieniem kliknąć potwierdzenie, ze juz wykonano ten przelew?

czemu nigdzie nie ma numeru telefonu??? spac przez to w nocy nie mogłam a czas biegnie

moj numer zamowienia 9249 -

odpowiedzi po 22 dzisiejszego dnia (25 lipca) beda bezcelowe...
pozdrawiam, i prosze o jakaś odpowiedź

Opra
 
Posty: 2
Na forum od:
8 lip 07, 9:30

Post 25 lip 07, 13:23

eeejjjj kiedy odpowiecie??bo my tu czekamy na odpowiedz w miare szybka

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 25 lip 07, 20:00

golota napisał(a):to jeszcze raz ja z tych emocji nie podalem drobnych szczegółów. nr zlecenia opłacony -7979, nr zleceń które wciąz wg Waszej aplikacji oczekuje na opłacenie, a które zostały opłacone dzisiaj z rana i kasa na nie poszła to 7981, 7982 i 7983. Chciałbym jeszcze nadmienić, że wszystkie te zlecenia opłacałem jedno za drugim, a dostałem potwierdzenie tylko tego pierwszego> Nie mam kasy ani karnetów...


Wszystkie Pańskie zamówienia są zrealizowane. Potwierdzenie przyszło z AllPay. Aplikacja działa poprawnie, komunikacja z AllPay jest trochę bardziej skomplikowana niż to się może wydawać. Czasem potwierdzenia niektórych płatności przychodzą znacznie później niż innych zrobionych nawet w tej samej sesji.

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 25 lip 07, 20:00

Opra napisał(a):czy moje zamowienie ( nr 7153) zostalo zrealizowane?czy wszystko ok?


Tak!

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 25 lip 07, 20:06

zuza_n napisał(a):allpay całkowicie mnie pogrąża :( nie mam dostępu do konta przez net, choc mam w pekao sa (zablokowałam sobie dostęp bo hasło zapomniałam), znajomi nie mają kont w odpowiednich bankach...

więc czy mogę zapłacić w okienku bankowym na numer konta allpaya i podac tytuł płatności taki jaki oni sobie wymarzyli a potem na stronie z zamowieniem kliknąć potwierdzenie, ze juz wykonano ten przelew?

czemu nigdzie nie ma numeru telefonu??? spac przez to w nocy nie mogłam a czas biegnie

moj numer zamowienia 9249 -

odpowiedzi po 22 dzisiejszego dnia (25 lipca) beda bezcelowe...
pozdrawiam, i prosze o jakaś odpowiedź


Mamy Pani zamówienie. Nie możemy go zrealizować jeśli Pani go nie opłaciła. Jeśli zapłaci Pani za bilety w okienku wpłata prawie na pewno nie dotrze do nas w 24h. Proszę przyjść do kas w mediatece i kupić bilety na miejscu - tak będzie najbezpieczniej.

blanky
 

Post 26 lip 07, 12:33

Witam, chciałabym wyrazić moje ogromne niezadowolenie z powodu błędów i problemów, jakie miałam podczas odbioru zamówionych i opłaconych biletów. Nie miałam żadnych pieniędzy na koncie, a jedynie gotówkę i chcąc zapłacić jak najszybciej postanowiłam skorzystać z opcji Moje Rachunki, która jest dostępna obok innych metod na stronie, do której przekierowuje się po kliknięciu „Opłać”. Następnego dnia otrzymałam wiadomość z ENH, że moje zamówienie zostało anulowane. A tuż po tym, że AllPay potwierdza, że dokonałam wpłaty. Aby wyjaśnić problem zadzwoniłam do Mediateki. Powiedziano mi, że muszę się zgłosić osobiście, gdy już będę we Wrocławiu, ale że jeśli zapłaciłam to nie ma żadnego problemu i dostanę swoje bilety. Poproszono mnie również o to, by wziąć ze sobą potwierdzenie zapłaty. Tak też zrobiłam i okazało się, że problem jest i to wielki. Pani, która była odpowiedzialna za problemowe sprawy była dla mnie wyjątkowo nieuprzyjemna. Powiedziała, że złamałam regulamin, płacąc przy pomocy metody „Moje rachunki”. Sprawdziłam więc i jedyna wzmianka w regulaminie na ten temat jest: „Kupując bilety przez Internet, zapłacisz korzystając z wybranej formy płatności on-line. Płatności musisz dokonać w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia, inaczej Twoje zamówienie zostanie anulowane (decyduje data wpłaty na konto organizatora).” Nie ma natomiast wyszczególnionego, że jedne spośród dostępnych metod są akceptowane a drugie nie. Nawet, jeśli w jakimś innym punkcie regulaminu jest to wytłuszczone, chociaż mimo poszukiwań nie znalazłam, to z zasady strony buduje się tak by były przyjazne użytkownikowi. Jeśli ja muszę domyślać, porównywać i wszystko sprawdzać po kilka razy to jestem zawiedziona. Do tej pory sądziłam, że Era Nowe Horyzonty to marka na najwyższym poziomie, która dba o swoich klientów. Myliłam się jednak. Bardzo nieprzyjemna obsługa chciała mnie odesłać z kwitkiem. Usłyszałam tylko, że moje zamówienie jest nieaktualne a pieniądze mogę odzyskać dopiero po zakończeniu festiwalu, gdy księgowe rozliczą wszystko. Moje oburzenie było ogromne. Dopiero, gdy byłam w połowie pisania zażalenia, obsługująca mnie kobieta wpadła na pomysł, że można sprawę załatwić inaczej. Po dwukrotnym (bo za pierwszym razem coś nie działało w komputerze w mediatece),wprowadzaniu wybranych przeze mnie 16 filmów, otrzymałam bilety z jedną tylko różnicą, że na niektóre filmy, które wybrałam wcześniej, nie było już miejsc. Obsługa nie omieszkała jednak, dać mi do zrozumienia, że to iz dostałam bilelty jest tylko sprawą jej dobrej woli. Czy tak się powinno postepować ze stałym i lojalnym klientem? Zresztą to nie jedyny mój zarzut do tegorocznego festiwalu, ale o tym może w innym dziale.

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 27 lip 07, 16:00

blanky: rozumiem Twoje rozczarowanie. Faktycznie z powodu systemu płatności w sklepach "Moje rachunki" mamy dużo problemów. Z zupełnie niezrozumiałych dla nas powodów AllPay księguję takie wpłaty czasami nawet po 72h. To powoduje, że anulujemy zamówienia, bo nie mamy informacji, że zostały opłacone. Przy składaniu zamówienia, przed opłaceniem pojawia się wyraźna informacja o tym.

Co do nieuprzejmej obsługi: bardzo proszę Cię o przyjęcie przeprosin. Porozmawiam z osobami, które Cię obsługiwały. Staramy się dobrze wykonywać swoją pracę, ale czasem szlag niektórych trafia, gdy dzieją sie takie niezależne od nas sytuacje, jak te z "Moimi rachunkami".


Powrót do 7. - Aaaby wejść do kina



cron