System rezerwacji przez SMS od T-Mobile!

Sprawy organizacyjne. Bilety, karnety, noclegi, wolontariat i inne.
Avatar użytkownika
Seblon
NH-Moderator
 
Posty: 1055
Na forum od:
16 lut 07, 14:33

Post 20 cze 11, 18:15

Rok po wprowadzeniu rezerwacji przez stronę internetową przyszedł czas na kolejną nowość:

Już podczas 11. MFF NH będzie można dokonywać rezerwacji za pomocą SMS!


:arrow: Rezerwacja seansu przez sms. Szczegóły >>>
21. MFF Nowe Horyzonty 22 lipca - 1 sierpnia 2021

Avatar użytkownika
doktor pueblo
 
Posty: 952
Na forum od:
21 lip 08, 14:29

Post 21 cze 11, 10:10

Dwa pytanka.
Po pierwsze - skąd będę wiedział, że udało mi się załapać na seans, skoro nie będzie żadnych sms-ów zwrotnych?
Po drugie - czy usługa jest dostępna darmowo dla użytkowników wszystkich sieci, czy tylko T-Mobile?
I do not care to belong to a club that accepts people like me as members.

ayya
 
Posty: 669
Na forum od:
27 lip 09, 10:52

Post 21 cze 11, 12:33

Myślę, że użytkownicy T-Mobile powinni mieć pierwszeństwo w rezerwacji;P

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 22 cze 11, 0:21

doktor pueblo napisał(a):Po pierwsze - skąd będę wiedział, że udało mi się załapać na seans, skoro nie będzie żadnych sms-ów zwrotnych?

Oczywiście zostanie wysłany sms zwrotny z potwierdzeniem! Nie będziemy wysyłać Wam żadnych reklam i innych męczących informacji, o które nie poprosicie.

doktor pueblo napisał(a):Po drugie - czy usługa jest dostępna darmowo dla użytkowników wszystkich sieci, czy tylko T-Mobile?


Dla wszystkich za darmo!

Avatar użytkownika
Prolka
 
Posty: 77
Na forum od:
25 kwi 07, 18:56

Post 23 cze 11, 20:09

Jednym smsem można dokonać jednej rezerwacji, prawda?

Co z smsami wysłanymi też przed "godziną zero", czyli 8:30? Skąd będę wiedziała, czy mam dobrze ustawiony zegarek? (Chyba sobie sama jednak odpowiem, przecież dostanę smsa zwrotnego, że ... nie można jeszcze dokonywać rezerwacji na ten dzień?)

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 23 cze 11, 23:47

Prolka napisał(a):Jednym smsem można dokonać jednej rezerwacji, prawda?


Tak, jednej.

Prolka napisał(a):Co z smsami wysłanymi też przed "godziną zero", czyli 8:30? Skąd będę wiedziała, czy mam dobrze ustawiony zegarek? (Chyba sobie sama jednak odpowiem, przecież dostanę smsa zwrotnego, że ... nie można jeszcze dokonywać rezerwacji na ten dzień?)


Tak, obowiązuje czas serwera.

Avatar użytkownika
A*
 
Posty: 241
Na forum od:
29 sty 05, 15:55

Post 27 cze 11, 11:16

Mam problem z weryfikacją numeru - wielokrotnie próbowałam się zweryfikować, ale kodu ani widu ani słychu. Co z tym mogę zrobić?
"Sceny filmowe, które przeszły do historii mojej wrażliwości. Codzienność i niecodzienność odbita w kadrach filmowych. I nieustająca świadomość, że oglądanie i pisanie o filmach to szaleństwo,które należy popełnić,żeby zrozumieć do końca"/A.Filipiak

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 27 cze 11, 11:27

A* napisał(a):Mam problem z weryfikacją numeru - wielokrotnie próbowałam się zweryfikować, ale kodu ani widu ani słychu. Co z tym mogę zrobić?


Proszę o maila z numerem telefonu na admin@snh.org.pl

ayya
 
Posty: 669
Na forum od:
27 lip 09, 10:52

Post 4 lip 11, 9:58

czy na terenie obiektów festiwalowych będzie bezpłatne Wifi?

Roman Gutek
NH-Kreator
 
Posty: 1052
Na forum od:
8 gru 04, 9:10

Post 4 lip 11, 12:38

ayya: dzięki T-Mobile bezplatne Wifi będzie w Teatrze Lalek i Heliosie.

Pozdrawiam serdecznie,

Roman Gutek

ayya
 
Posty: 669
Na forum od:
27 lip 09, 10:52

Post 4 lip 11, 13:20

Dziękuję za informację!

POMOCY
 

Post 21 lip 11, 21:03

A ja mam problem. Sms z kodem do weryfikacji telefonu przychodzi do mnie do piero po 2 godzinach (jak już dawno sie poddałem). Próbowałem na 2 różnych numerach, róznych sieci i telefonów. Na obu nie działa...
Czy ktoś wie o co chodzi? Zasięg mam ok...

zrezygnowany
 

Post 22 lip 11, 13:13

ja juz próbuje od dwóch dni, tez na 2 numery telefonów, czyżby popularność tej formy rezerwacji przerosła mozliwości organizatorów/sponsora ????? oczywiście żadnego oficjalnego komunikatu nie ma....

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 22 lip 11, 14:12

Mamy informację że są problemy z numerami przeniesionym z sieci PLUS do innych.
Piszcie na rezerwacje@nowehoryzonty.pl.

Przekazujemy to do operatora bramki smsowej, zwykle reagują szybko.

Avatar użytkownika
m4ro
 
Posty: 581
Na forum od:
27 lip 10, 0:33

Post 24 lip 11, 1:05

Czy w przypadku awarii serwera (jak wczoraj) system rezerwacji SMS działa normalnie?
Czy komuś udało się wczoraj zarezerwować film w ten sposób (w czasie awarii serwera)?
Wszystko, co się wydarzyło, zostało sfilmowane. A jeśli zostało sfilmowane, znaczy, że to prawda.

Avatar użytkownika
doktor pueblo
 
Posty: 952
Na forum od:
21 lip 08, 14:29

Post 24 lip 11, 7:30

Nie. Jak zobaczyłem, że serwer nie działa to wysłałem smsy. Gdy po 11-tej już działał i się zalogowałem, to okazało się, że nie mam rezerwacji zrobionej. Zrobiłem ją więc normalnie (klikając), po czym po chwili dostałem smsy, że rezerwacja smsowa się nie powiodła, bo mam już rezerwację na ten seans. Tak to działała rezerwacja smsowa.
I do not care to belong to a club that accepts people like me as members.

piomaj
 
Posty: 14
Na forum od:
27 lip 11, 18:19

Post 27 lip 11, 18:25

Świetny pomysł z tą rezerwacją. Teraz każdy może o godzinie 8:30:01 spamować serwer z bramek internetowych i rezerwować szybciej. Dzięki temu filmy znikają szybciej niż strona się odświeża... ktoś ma podobne spostrzeżenia? Może feedback od organizatorów w tej sprawie? Pozdrawiam

asdsad
 

Post 27 lip 11, 20:07

Jeszcze na żaden oblegany seans nie udało mi się zarezerwować miejsca przez sms (Ludzkość, Melancholia, Koń Turyński), za to przez Internet udawało się. Także wręcz przeciwnie, za to system bardzo ułatwia anulowanie rezerwacji.

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 28 lip 11, 7:41

piomaj napisał(a):Świetny pomysł z tą rezerwacją. Teraz każdy może o godzinie 8:30:01 spamować serwer z bramek internetowych i rezerwować szybciej. Dzięki temu filmy znikają szybciej niż strona się odświeża... ktoś ma podobne spostrzeżenia? Może feedback od organizatorów w tej sprawie? Pozdrawiam


Myślę, że teorii spiskowych mamy już w Polsce dość, a mi szkoda czasu na dyskutowanie o takich fantazmach.

Avatar użytkownika
kinio_i_kinia
 
Posty: 6
Na forum od:
25 lip 09, 15:20

Post 30 lip 11, 19:59

Uwaga w temacie:

Chcąc złożyć zamówienie na bilet online zostałem zmuszony do uzupełnienia danych konta o numer telefonu. Wcześniej przestudiowałem regulamin internetowej sprzedaży biletów i nie znalazłem żadnej informacji, że będzie to konieczne (jedynie info o loginie i haśle - czyli oczywisty wymóg posiadania konta). Znalazłem też oczywiście informacje o nowym systemie rezerwacji przez SMS - z którego jednak nie miałem zamiaru korzystać, więc informację o tym zignorowałem.

Dopiero przy zamawianiu biletów online system upomniał się o wprowadzenie nr telefonu. I tu moje pytanie - po co? Jeśli to dodatkowa weryfikacja wiarygodności konta to jakoś to przełknę :) Z tym że warto wówczas dodać stosowne info do regulaminu, że jest to wymagane.

Natomiast jeśli system pobiera ten nr telefonu tylko z rozpędu przy okazji wdrożenia rezerwacji SMS - z których przecież nie każdy korzysta - to może warto to rozdzielić i umożliwić usunięcie zbędnej danej osobowej :)

hekuba
 
Posty: 81
Na forum od:
9 sty 11, 22:21

Post 31 lip 11, 0:13

zapewne mozesz bledny nr wpisac zeby to ominac

Avatar użytkownika
kinio_i_kinia
 
Posty: 6
Na forum od:
25 lip 09, 15:20

Post 31 lip 11, 21:19

hekuba napisał(a):zapewne mozesz bledny nr wpisac zeby to ominac


Nic z tych rzeczy :) Po podaniu numeru na stronie, SMSem wysyłany jest kod weryfikujący, który należy wpisać.


Powrót do Czas, który pozostał