Karnety/bilety

Przestrzeń miasta - przestrzeń festiwalu. Bilety, karnety i inne sprawy.
Avatar użytkownika
chinaski
 
Posty: 823
Na forum od:
24 sie 06, 7:06

Post 9 mar 10, 18:50

Co z karnetami? Żadnej informacji na ten temat nie ma, w poprzednich latach już się zaczynała sprzedaż (w zeszłym roku 10 marca w samo południe). A może w tym roku ich nie będzie? Tak czy owak - warto by było podać jakąś informację, bo myślę że nie tylko ja jestem zainteresowany..

Avatar użytkownika
aszeffel
NH-Kreator
 
Posty: 2592
Na forum od:
23 mar 06, 11:51

Post 9 mar 10, 18:54

od miesięcy informacja wisi tu:

http://www.enh.pl/artykul.do?id=439

Avatar użytkownika
chinaski
 
Posty: 823
Na forum od:
24 sie 06, 7:06

Post 9 mar 10, 20:21

A to nie zauważyłem. Dziękuję za zwrócenie uwagi.

tutisturum
 
Posty: 17
Na forum od:
10 mar 10, 4:57

Post 10 mar 10, 5:00

A czy ktoś może wie jak działają zniżki na karnet?
W dwóch poprzednich latach bylam wolontariuszką i ciekawi mnie czy przysługuje mi karnet z pierwszej puli dla widzów posiadających karnet z lat poprzednich..
Byłabym wdzięczna za odpowiedź.
Pozdrawiam.

Avatar użytkownika
aszeffel
NH-Kreator
 
Posty: 2592
Na forum od:
23 mar 06, 11:51

Post 10 mar 10, 14:48

będzie pełne info o karnetach pod koniec tygodnia, zaglądajcie

Avatar użytkownika
chinaski
 
Posty: 823
Na forum od:
24 sie 06, 7:06

Post 10 mar 10, 18:29

Mam nadzieję, że mniej ukryte niż info o dacie rozpoczęcia dystrybucji..:-). Jednak teraz już czujny jestem, przeglądnę wszystko.

Avatar użytkownika
aszeffel
NH-Kreator
 
Posty: 2592
Na forum od:
23 mar 06, 11:51

Post 10 mar 10, 19:58

no może trochę :)
ale teraz mamy już stronę oczyszczoną z 9 edycji, która została umieszczona w archiwum:
http://www.enh.pl/artykul.do?id=37
więc będzie bardziej przejrzyście

Avatar użytkownika
eliska
 
Posty: 1923
Na forum od:
24 cze 07, 7:52

Post 11 mar 10, 21:32

ja tez podobnie jak chinaski jakis czas temu sprawdzałam co z biletami-karnetami,ale sie natknęłam na info o 25 marca ,wiec juz spokojnie czekam :)

Avatar użytkownika
Seblon
NH-Moderator
 
Posty: 1055
Na forum od:
16 lut 07, 14:33

Post 19 mar 10, 23:56

Dyskusja dot. zmian w sposobie korzystania z festiwalowych karnetów została wydzielona do nowego tematu:

:arrow: Zmiany - wszystko, co powinniście wiedzieć o karnetach >>>
21. MFF Nowe Horyzonty 22 lipca - 1 sierpnia 2021

chrys_
 

Post 22 mar 10, 23:29

Cóż, zobaczymy jak to będzie.
Ale, ja obawiam się tez innej rzeczy. .

Pomyślmy tak, że rzuci się kilka tysięcy osób ten dzień przed o 9 rano zarezerwować miejsce na jakiś hit, a jestem w 100% przekonany, ze w związku z wprowadzeniem takiego systemu tak właśnie wszyscy będą robić.

Mam nadzieję, że też to przewidzieliście?

Tym bardziej iż jako wolontariusz widziałem iż od strony komputerowej nie zawsze wszystko działo dobrze na erze, a pracuję w tym zawodzie i wiem, że nie wolno tego bagatelizować.

Pozdrawiam!

Avatar użytkownika
cze67
 
Posty: 836
Na forum od:
14 cze 06, 10:34

Post 23 mar 10, 9:52

To ja w tym wątku zapytam o rzecz taką - w zeszłych latach płaciłem za karnet przelewem pocztowym i to nawet kilka dni po ropoczęciu sprzedaży. Jak rozumiem w związku ze zmniejszeniem liczby karnetów nie powinienem liczyć, że uda mi się za pomocą tej formy zapłaty nabyć go w tym roku?

Avatar użytkownika
eliska
 
Posty: 1923
Na forum od:
24 cze 07, 7:52

Post 23 mar 10, 17:16

Cze w regulaminie jest taki zapis

Wartość zamówienia za karnet należy wpłacić na konto organizatora w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia (decyduje data dokonania wpłaty przez zamawiającego).
a dlaczego miałby być problem z pzrelewem p/internet ,nie sądzę ,najważniejsze by pamiętać o tych 24 godzinach od złozenia zamowienia

mnie ciekawi od której 25 go będzie można zamawiać karnet ? zawsze było od 12 w południe ,a w tym roku?

rok temu zamowiłam karnet chyba po dwóch tyg. od pierwszego dnia zamawiania i nie było z tym zadnych problemów ,

Avatar użytkownika
chinaski
 
Posty: 823
Na forum od:
24 sie 06, 7:06

Post 23 mar 10, 17:58

Od południa jest. Mam nadzieję, że będzie można zapłacić przekazem, tak jak do tej pory. Oczywiście jeśli zdecyduje się na karnet. Tej decyzji jeszcze nie podjąłem. Rozważam za i przeciw.

Avatar użytkownika
eliska
 
Posty: 1923
Na forum od:
24 cze 07, 7:52

Post 23 mar 10, 18:18

widzisz ,mam jakis sentyment do karnetu ,do tego fajne zdjęcie tam mam ,ktorego nie zamierzam aktualizować :) licząc ,ze jeszcze jestem podobna ;),ale z ciekawosci zrobię kalkulację ..bo bilety sie kupuje na konkretne filmy prawda? to mi bez zastanawiania sie od razy wychodzi dopiero mniejsza spontanicznosc ,czyli w zasadzie reżim i kolejki za biletami

Avatar użytkownika
chinaski
 
Posty: 823
Na forum od:
24 sie 06, 7:06

Post 23 mar 10, 19:21

Rezerwuje się od teraz też na konkretne seanse, jednak bilety w sprzedaży wcześniej. Tylko nie wiadomo czy nie wymyślą rezerwacji dodatkowej do biletów. A co do zdjęcia - też nie zamierzam aktualizować, jeśli zdecyduję się na karnet (do zeszłego tygodnia nie miałem tego problemu) - lepiej nie będzie;-).

tangerine
 
Posty: 1725
Na forum od:
13 lip 07, 5:38

Post 23 mar 10, 21:49

Ale przecież bilety też będzie można kupować nie wczesniej niż o godz, 9 dnia poprzedzającego seans.

Avatar użytkownika
chinaski
 
Posty: 823
Na forum od:
24 sie 06, 7:06

Post 23 mar 10, 21:53

No właśnie nie. Rozpoczęcie sprzedaży biletów on-line 8 lipca, otwarcie centrum kasowego biletów w mediatece 19 lipca.

MK
 
Posty: 896
Na forum od:
26 gru 04, 10:41

Post 7 kwi 10, 0:58

Ma maly problem z platnoscia za karnet. Moj bank nie akceptuje systemu dotpay, prawdopodobnie nie rozpoznaje waluty. czy jest mozliwosc zrobienia przelewu w Euro na równowartosc 300 zl? pisalam 2 razy do sprzedaz@nowehoryzonty.pl ale na razie nie ma odpowiedzi..
MK

Roman Gutek
NH-Kreator
 
Posty: 1052
Na forum od:
8 gru 04, 9:10

Post 7 kwi 10, 19:52

MK: przesłałem Pani zapytanie do Kasi Dźwilewskiej, która zajmuje się sprzedażą karnetów. Kasia powinna szybko odpowiedzieć.

Pozdrawiam serdecznie,

Roman Gutek

MK
 
Posty: 896
Na forum od:
26 gru 04, 10:41

Post 7 kwi 10, 23:07

dziekuje:) moge jeszcze poprosic o email do pani Dzwilewskiej, nie moge znalezc na stronie NH
MK

Avatar użytkownika
Seblon
NH-Moderator
 
Posty: 1055
Na forum od:
16 lut 07, 14:33

Post 8 kwi 10, 5:07

Katarzyna Dźwilewska – specjalista d/s sprzedaży
kasiad@snh.org.pl
21. MFF Nowe Horyzonty 22 lipca - 1 sierpnia 2021

kasiad
NH-Kreator
 
Posty: 30
Na forum od:
4 mar 09, 9:42

Post 8 kwi 10, 13:54

MK już wszystko wie, ale umieszczę jeszcze informację w tym miejscu by osoby z podobnym problemem miały podane rozwiązanie.
Osoby mieszkające za granicą mogą skorzystać z 2 form płatności - albo poprzez dotpay i w tym przypadku dotyczy to płatności kartą kredytową lub też może być to zwykły przelew bankowy na konto. W drugim przypadku trzeba jednak pamiętać, że należy przelać taką kwotę by jej równowartość po przewalutowaniu wynosiła 300 zł (koszty przewalutowania i transferu leżą po stronie osoby kupującej karnet). Poniżej podam jeszcze dane do naszego konta:

NEW HORIZONS Association ,
1, Zamenhofa St., 00-153 Warszawa
Account no: Raiffeisen Bank PL22175000090000000002857707, BIC:RCBWPLPW

Avatar użytkownika
Peether
 
Posty: 30
Na forum od:
24 paź 05, 12:07

Post 6 maja 10, 19:54

Mam kilka pytań:
- czemu cztery dni po kupnie karnetu dostałem wiadomość, że zamówienie jest zrealizowane i karnet będzie do odbioru, a następne trzy dni później wiadomość, że zdjęcie jest do wymiany?
- czemu zdjęcie, które miałem na karnecie w zeszłym roku tym razem nie zostało zaakceptowane?
- czemu moj email na adres 'sprzedaz@enh.pl' z 24 kwietnia został zignorowany? (to jest powód dla którego piszę na forum)

Pozdrawiam
cada dia se la traga mi corazon.....
mala vida......

Avatar użytkownika
eliska
 
Posty: 1923
Na forum od:
24 cze 07, 7:52

Post 6 maja 10, 19:56

zdjęcia wszyscy zamieszczamy na nowo ,a powodów do pisania na forum mozna miec więcej,tu wiele ciekawych tematów

Avatar użytkownika
Peether
 
Posty: 30
Na forum od:
24 paź 05, 12:07

Post 12 maja 10, 21:40

Czy ktoś byłby w stanie odpowiedzieć na moje pytania? Czy generalnie zlewka?
cada dia se la traga mi corazon.....
mala vida......

funia
 
Posty: 4
Na forum od:
13 kwi 10, 22:24

Post 18 maja 10, 9:01

ja też mam dwa pytania :)
- czy jeżeli zdjęcie jest przed akceptacją to mam się niczym nie martwić i do rozpoczęcia festiwalu czekać na tę akceptacje?
- i czy zarezerwowany bilet na koncert jest rzeczywiście zarezerwowany, czy będę miała pewność, że pójdę dopiero jak zapłacę? ja wiem, że tam jest jasno napisane, że trzeba zapłacić do dnia poprzedzającego wydarzenie muzyczne, ale czasem tak jest, że rezerwacja jest ważna tylko po dokonaniu wpłaty.. a nie chciałabym niemiłych niespodzianek.. :)

a góry dziękuję za jakąś pomoc i pozdrawiam serdecznie!

enhola
 

Post 27 maja 10, 7:09

wczoraj dokonałam zamówienia karnetu, zaraz potem przelewu, nie miałam jednak możlwości dokonania go internetowo, więc zrobiłam to w banku. czy jeżeli ta wpłata nie zostanie zaksięgowana w ciągu 24h od zamówienia te pieniądze przepadną?

Avatar użytkownika
Thane
 
Posty: 1041
Na forum od:
14 lip 07, 9:51

Post 28 maja 10, 10:51

Właśnie zamówiłem sobie bilet na Księgę niepokoju (już jakiś czas temu również na koncert na Wyspie Słodowej) i tu moje pytanie. Rozumiem, że nie muszę za nie płacić w tej chwili tylko najpóźniej "do godziny 21:00 dnia poprzedzającego projekcję lub odbycie się danego wydarzenia muzycznego", czy dobrze rozumuję? Jeśli tak, po spokojnie można zapłacić już na miejscu, przy odbiorze karnetu. Ktoś może to potwierdzić? :).
"When I'm alone I don't speak..." Tsai Ming-liang

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 28 maja 10, 17:15

cytat:

Płatności za zamówione bilety należy dokonać w ciągu 48 godzin ale nie później niż do godziny 21:00 dnia poprzedzającego projekcję lub odbycie się danego wydarzenia muzycznego, na które kupowane są bilety. W przypadku niedokonania płatności zamówienie zostanie anulowane.

funia
 
Posty: 4
Na forum od:
13 kwi 10, 22:24

Post 31 maja 10, 19:17

w porządku, ale wydaje mi się, że informacja o tych 48 godzinach pojawiła się troszkę później. na początku zamawiania biletów na Modo Cane jeszcze jej nie było. i stąd moje pytanie: co jeżeli zapłaciłam już po upływie wyznaczonego terminu? w zakładce "moje zamówienia" nie było ono anulowane. wpłaty dokonałam w banku, w ubiegły piątek i do tej pory nie mam potwierdzenia. czy zaczekać jeszcze dwa dni czy lepiej napisać maila w tej sprawie, jeżeli tak to do kogo?

z góry dziękuję i pozdrawiam:)

Avatar użytkownika
Thane
 
Posty: 1041
Na forum od:
14 lip 07, 9:51

Post 1 cze 10, 8:19

To widzę, że interpretacja tego punktu regulaminu jest z mojej strony inna. Ja to odczytuję tak, że mogę zapłacić już na miejscu nie później niż do 21 dnia poprzedzającego dane wydarzenie. Dlatego za oba bilety nie zapłaciłem do tej pory, zapłacę na miejscu. Tylko czy ja w takim razie dobrze myślę?
"When I'm alone I don't speak..." Tsai Ming-liang

Avatar użytkownika
eliska
 
Posty: 1923
Na forum od:
24 cze 07, 7:52

Post 1 cze 10, 8:20

a to na wszelki wypadek place wszystko w ciagu 48 h

Avatar użytkownika
Thane
 
Posty: 1041
Na forum od:
14 lip 07, 9:51

Post 1 cze 10, 8:24

Ja właśnie nie, bo mam złe doświadczenia. Ale czy ktoś kompetentny może powiedzieć czy w takim razie mogę tak zrobić, że zapłacę dopiero po przyjeździe na festiwal (a konkretniej w momencie odbioru karnetu, w pierwszym możliwym terminie)? Czy już raczej powinienem anulować obie rezerwacje i spróbować zamówić ponownie?
"When I'm alone I don't speak..." Tsai Ming-liang

Avatar użytkownika
eliska
 
Posty: 1923
Na forum od:
24 cze 07, 7:52

Post 1 cze 10, 8:28

ja nie ma żadnych złych

nanae
 
Posty: 42
Na forum od:
26 mar 10, 14:38

Post 1 cze 10, 9:16

Ja może nie jestem jakoś szczególnie kompetentna ;) , ale ten punkt regulaminu rozumiem tak:
1) od rezrerwacji masz 48 godzin na wpłatę
2) fragment mówiący: "ale nie później niż do godziny 21:00 dnia poprzedzającego.." dotyczy sytuacji, gdybyś zamawiał na przykład dwa czy półtora dnia przed koncertem i oni wtedy zastrzegają, że nie masz już tych 48 godzin, bo musi być wpłata przed 21:00 na dzień przed wydarzeniem.

Avatar użytkownika
eliska
 
Posty: 1923
Na forum od:
24 cze 07, 7:52

Post 1 cze 10, 11:55

nanae Twoje tlumaczenie jest bardziej klarowne niz regulamin w tym miejscu

Avatar użytkownika
Thane
 
Posty: 1041
Na forum od:
14 lip 07, 9:51

Post 1 cze 10, 11:59

To najbardziej sensowna interpretacja tego zapisu, a jeśli tak faktycznie jest to mam problem. Napisałem do działu sprzedaży i czekam na odpowiedź....
"When I'm alone I don't speak..." Tsai Ming-liang

tomcio
 

Post 1 cze 10, 12:54

raczej do 21 dnia poprzedzajacego wydarzenie, na które zamówiono bilet, ja nie raz zamawiałem i zwykle płaciłem na dwa-trzy dni wcześniej, ewentualnie dzień wcześniej); jakie 48 godzin po zamówieniu? anulowano by mi tzamówienia, a jeszcze są

Avatar użytkownika
Thane
 
Posty: 1041
Na forum od:
14 lip 07, 9:51

Post 1 cze 10, 12:56

Ja również nie mam ich anulowanych, niemniej wcale nie czuję się przez to spokojniejszy ;).

PS Dział sprzedaży póki co nie odpisał.
"When I'm alone I don't speak..." Tsai Ming-liang

nanae
 
Posty: 42
Na forum od:
26 mar 10, 14:38

Post 1 cze 10, 13:54

Może dział sprzedaży się zastanawia, „co autor miał na myśli”. ;) Ja podtrzymuję to co wcześniej pisałam, bo ten zapis moim zdaniem tak właśnie należy rozumieć. To że w praktyce wygląda to inaczej, czyli zamówienia nie są automatycznie anulowane, może wynikać z czego innego. Nie wiem, może na przykład mają jeszcze duży zapas biletów i nic nie robią, póki starcza dla chętnych. Inaczej by to pewnie wyglądało, gdyby zostało mało biletów, a byłoby duże zainteresowanie. Zresztą, wydaje mi się, że w innym przypadku po prostu napisaliby, że „płatności należy dokonać najpóźniej do godz. 21:00 dnia poprzedzającego...”, a nie wsadzaliby tam tych 48 godzin, bo niby po co?

P.
 

Post 1 cze 10, 14:07

No właśnie, po co? Regulamin podaje jasno, gdy mija termin płatności zamówienie ma być automatycznie anulowane, więc? A kwestia mniejszego czy większego zaintersowania chyba w tym wypadku nie określa terminu płatności. A co z opcją płatności przy osobistym odbiorze, przy tych enigmatycznych 48 godzinach?

nanae
 
Posty: 42
Na forum od:
26 mar 10, 14:38

Post 1 cze 10, 14:35

P. napisał(a):A kwestia mniejszego czy większego zaintersowania chyba w tym wypadku nie określa terminu płatności.

Tak sobie gdybałam z tym małym zainteresowaniem. Też uważam, że powinno to działać automatycznie (to anulowanie).
P. napisał(a):A co z opcją płatności przy osobistym odbiorze, przy tych enigmatycznych 48 godzinach?

Toż to jasne jak słońce. ;) Gdy zrobisz zamówienie przez Internet już po otwarciu Centrum Festiwalowego, zamiast płacić przez internet, możesz osobiście zapłacić i odebrać od razu w Centrum właśnie czy gdzie to się będzie odbierało. Oczywiście w ciągu 48 godzin (z zastrzeżeniem tej 21:00 dnia poprzedzającego).

P. ---> nanae
 

Post 1 cze 10, 14:43

To oczywiste, że w takim wypadku rezerwacja na 48 godzin przed możliwością płatności i odbioru w Centrum, ale co wtedy, gdy chcę zarezerwować wcześniej i zapłacić na miejscu? Wyglada na to, że nie można, hm

Avatar użytkownika
Seblon
NH-Moderator
 
Posty: 1055
Na forum od:
16 lut 07, 14:33

Post 1 cze 10, 20:13

Interpretacja nanae jest prawidłowa.

Wysłałem Wasze pytania do działu sprzedaży. Pani Katarzyna w dniu dzisiejszym przebywa na wyjeździe służbowym. Odpowie po powrocie.
21. MFF Nowe Horyzonty 22 lipca - 1 sierpnia 2021

pil
 

Post 3 cze 10, 13:39

Witam, dawno mnie nie było we Wrocławiu a pamiętam że były przecież jeszcze karnety typu 10+ (na 10 dowolnych seansów) czy w tym roku również takie pojawią się w sprzedaży? nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat, a już wiem że na pewno nie będę mógł pojechać na więcej jak 3-4 dni festiwalu..

Avatar użytkownika
Seblon
NH-Moderator
 
Posty: 1055
Na forum od:
16 lut 07, 14:33

Post 4 cze 10, 12:31

pil: tak, będą (10+ oraz 20+).
21. MFF Nowe Horyzonty 22 lipca - 1 sierpnia 2021

kasiad
NH-Kreator
 
Posty: 30
Na forum od:
4 mar 09, 9:42

Post 14 cze 10, 17:38

nanae napisał(a):Ja może nie jestem jakoś szczególnie kompetentna ;) , ale ten punkt regulaminu rozumiem tak:
1) od rezrerwacji masz 48 godzin na wpłatę
2) fragment mówiący: "ale nie później niż do godziny 21:00 dnia poprzedzającego.." dotyczy sytuacji, gdybyś zamawiał na przykład dwa czy półtora dnia przed koncertem i oni wtedy zastrzegają, że nie masz już tych 48 godzin, bo musi być wpłata przed 21:00 na dzień przed wydarzeniem.


Idealne zrozumienie regulaminu, sama lepiej bym tego nie wytłumaczyła :)

kasiad
NH-Kreator
 
Posty: 30
Na forum od:
4 mar 09, 9:42

Post 14 cze 10, 17:44

Odnośnie wszystkich pozostałych pytań to dziś wieczorem powinny znaleźć się tutaj odpowiedzi na nie, gdyby jednak coś jeszcze pozostawało niejasne bądź pominięte to proszę wszystkie pytania dotyczące sprzedaży, rezerwacji, odbioru itp. karnetów i biletów kierować do Pani Justyny Oczkowskiej, e-mail: justyna.oczkowska@nowehoryzonty.pl;.
W razie braku odpowiedzi proszę informować o tym fakcie dyrektora festiwalu Romana Gutka, e-mail: rogu@snh.org.pl

ojustka
NH-Kreator
 
Posty: 33
Na forum od:
13 lip 09, 20:03

Post 14 cze 10, 22:00

funia napisał(a):w porządku, ale wydaje mi się, że informacja o tych 48 godzinach pojawiła się troszkę później. na początku zamawiania biletów na Modo Cane jeszcze jej nie było. i stąd moje pytanie: co jeżeli zapłaciłam już po upływie wyznaczonego terminu? w zakładce "moje zamówienia" nie było ono anulowane. wpłaty dokonałam w banku, w ubiegły piątek i do tej pory nie mam potwierdzenia. czy zaczekać jeszcze dwa dni czy lepiej napisać maila w tej sprawie, jeżeli tak to do kogo?

z góry dziękuję i pozdrawiam:)


witam, od dzisiaj postaram się odpowiadać na bieżąco na Wasze pytania.
Funia najważniejsze jest by zamówienie miało status zrealizowane jesli tak jest to jest ok, prosze podaj mi numer zamówienia na mojego maila justyna.oczkowska@snh.org.pl to wtedy dokładnie sprawdzimy stan twojego zamówienia i w razie niejasności postaramy się pomóc.
pozdrawiam

ojustka
NH-Kreator
 
Posty: 33
Na forum od:
13 lip 09, 20:03

Post 14 cze 10, 22:11

Thane napisał(a):Ja właśnie nie, bo mam złe doświadczenia. Ale czy ktoś kompetentny może powiedzieć czy w takim razie mogę tak zrobić, że zapłacę dopiero po przyjeździe na festiwal (a konkretniej w momencie odbioru karnetu, w pierwszym możliwym terminie)? Czy już raczej powinienem anulować obie rezerwacje i spróbować zamówić ponownie?


Tu własciwie nanae już klarownie wszystko wyjaśniła- płatności za zamówione bilety należy dokonać wyłącznie w ciągu 48 godzin, w razie dodatkowych wątpliwości czekam na maila.
pozdrawiam

Następna strona

Powrót do 10. - Czas, który pozostał