Peether napisał(a):Mam kilka pytań:
- czemu cztery dni po kupnie karnetu dostałem wiadomość, że zamówienie jest zrealizowane i karnet będzie do odbioru, a następne trzy dni później wiadomość, że zdjęcie jest do wymiany?
- czemu zdjęcie, które miałem na karnecie w zeszłym roku tym razem nie zostało zaakceptowane?
- czemu moj email na adres 'sprzedaz@enh.pl' z 24 kwietnia został zignorowany? (to jest powód dla którego piszę na forum)
Pozdrawiam
Jeśli zamówienie jest zrealizowane to jest najważniejsze. Co do zdjęcia w zeszłym roku zdjęcia weszły po raz pierwszy do użytku i nie wszystkie spełniały podane wymagania. W tym roku chcemy tylko polepszyć jakość zdjęć na karnetach. W Pana przypadku zdjęcie jest zbyt ciemne i jest źle widoczne na ekranach pokazujących się bileterom, a zgodnie z regulaminem ma być to zdjęcie portretowe podobne (nieidentyczne) do zdjęć dowodowych, wyklucza to w tym wypadku zdjęcia w czapce, okularach przeciwsłonecznych itp.
pozdrawiam