14 lip 08, 14:02
ja w instrukcji opłacenia zamówienia, którą otrzymał Pan po złożeniu zamówienia jest wyraźnie napisane, że za zamówienie płacić można jedynie poprzez serwis DotPay (forma preferowana) lub, ewentualnie, przy odbiorze. Nie ma tam nic napisane o możliwości płacenia na poczcie, nie ma nawet podanego nr konta. Przy tak ogromnej liczbie zamówień na bilety nie bylibyśmy w stanie przeglądać wyciągów banków i księgować wpłaty bezpośrednie na konto! Nie wiem więc czemu zdecydował się Pan na taką formę płatności.
Błażej Bierzgalski widocznie po Pana telefonie lub mailu zgodził się potraktować Pana wyjątkowo i przejrzeć wyciągi. Skoro zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane to znaczy, ze wpłata nie dotarła na nasze konto. Księgowa codziennie kontroluje wpłaty. Poczta Polska działa jak działa, pretensje można mieć tylko do nich.
Mam nadzieję, że wyjaśniłem sprawę. W przyszłości proszę stosować się do instrukcji, unikniemy wtedy komplikacji.