WOLONTARIAT

Księga pytań, pochwał i zażaleń. Sugestie organizacyjne.
ashpopiel
NH-Wolontariat-Boss
 
Posty: 36
Na forum od:
8 kwi 08, 22:31

Post 12 cze 08, 20:51

W przerwie meczu...

Jeżeli chodzi o tzw. potwierdzenie wysłanych przez was potwierdzeń, dostaniecie mail zwrotny i będziecie pewni, ze został on przez mnie odnotowany. Prosze jedynie o troche cierpliwości.

Natomiast zakres dni pracy wolonatriuszy po oficjalnym zakonczeniu Festiwalu ENH możecie sparwdzic na rozpisce, która jest umieszczona w zakładce o Wolontariacie na naszej stronie.

Pozdrawiam,
Katarzyna Popiel
Koordynator do spraw wolontariatu.

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 12 cze 08, 20:45

Nie, nie powrócą. Powodują to ograniczenia techiczne związane z wyprodukowaniem identyfikatorów.
Ale nie martwcie się - karnetów jest jeszcze sporo.
Ukvial - na pewno załapałeś się.

Avatar użytkownika
ukvial
 
Posty: 17
Na forum od:
3 mar 08, 21:41

Post 12 cze 08, 19:07

Czy w związku z powyższym, zwrócone karnety powrócą do dostępnej puli i nie-wolontariusze będą mogli je "odkupić"? Niby swój zamówiłem i od razu opłaciłem (fakt, dopiero wczoraj), ale czy załapałem się pewności nie mam...
pod moją parasolką-olką-olką-ą-ą-ą

ashpopiel
NH-Wolontariat-Boss
 
Posty: 36
Na forum od:
8 kwi 08, 22:31

Post 12 cze 08, 17:48

Chciałam z wielką przyjemnoscią poinformować, iż wolonatriusze, którzy wykupili wcześniej karnety, a zostali przyjęci lub w pózniejszym terminie zostaną przyjeci z listy rezerwowej, będą mieli mozliwość umibiegania się o zwrot pieniędzy za wykupiony karnet.

W tej sprawie prosze o indywidualny kontakt mailowy: wolontaria@snh.org.pl

Pozdrawiam,
Katarzyna Popiel
Koordynator do spraw wolontariatu.

ana p.
 

Post 12 cze 08, 17:03

Mam pytanie odnośnie biletów na wydarzenia muzyczne. Jeśli jestem wolontariuszem, mam karnet, który uprawnia mnie do zakupu zniżkowego biletu. Tylko jak chcę dokonać rezerwacji przez internet to mam zablokowaną opcję ze zniżką. Czy te bilety można kupić już w czasie trwania festiwalu i wtedy okażę się karnetem? Lepiej jest zarezerwować sobie bilet wcześniej czy wystarczy przed koncertem?

maćka
 

Post 12 cze 08, 14:43

Ahoy przygodo! To kiedy to pierwsze spotkanie integracyjne?:)

A czy dostaniemy gołębiem, ewentualnie mailem potwierdzenie otrzymania potwierdzenia (tego odnośnie naszej dalszej chęci pracy jako wolontariusz, co trzeba było wysłać chyba do 16.06)?

I mam jeszcze jedno pytanie? mamy się stawić 2 dni przed rozpoczęciem ENH a ile dni po zakończeniu trzeba będzie zostać, żeby pozmywać i pozamiatać po festiwalu, bo nie wiem jak rezerwować nocleg.

ashpopiel
NH-Wolontariat-Boss
 
Posty: 36
Na forum od:
8 kwi 08, 22:31

Post 12 cze 08, 0:10

Witam Serdecznie,

Chciałam oficjanie poinformowac, że wszystkie powiadomienia zostały wysłane. Przeprosić kilka osób, które otrzymały oficjalną odpowiedz dopiero dzisiaj. Dla tych, którzy wciąż nie moga się doszukać oficjanego powiadomienia na swojej skrzynce, polecam zaglądnięcie do Spamu !

Pozdrawiam,
Katarzyna Popiel
Koordynator do spraw wolontariatu.

wojt.
 

Post 11 cze 08, 14:40

cośtykociemiau napisał(a):Pierwszy raz... Kino Warszawa... boi się. boi się. boi się. :D:D:D
Drodzy moi Doświadczeni, kto już tam był i wie co się tam robi?;) jak zakres obowiązków? Oświećcie debiutantkę, pażałujsta;)
Do zobaczenia we Wro! Hurrrra!


bac sie nie ma czego. zakres obowiazkow nie jest b. szeroki, po prostu robisz to co potrzeba, zeby w sali kinowej byl porzadek, pokazujesz ludziom wolne miejsca, prowadzisz ich jak jest ciemno, odpowiadasz im na pytania itd.

niepogoda
 
Posty: 7
Na forum od:
10 cze 08, 13:26

Post 11 cze 08, 11:53

ja też, chociaż w formularzu wpisałam obiekty kinowe, ale nie ma tego złego. wrocławska opera jest przecudowna wprost:)

Avatar użytkownika
agboch
 
Posty: 5
Na forum od:
3 maja 08, 13:52

Post 11 cze 08, 11:35

niepogoda napisał(a):agboch, maćko: ja też jeszcze nie wolontariuszowałam, może do opery brali samych pierwszoroczniaków?:P pozdrawiam ciepło


może, chociaż mi osobiście się wydaje że to bardziej skomplikowane niż zwykła praca przy obiektach kinowych, także sama nie wiem.
ja tam się cieszę bo może będzie okazja podglądnięcia co tam się w operze wyprawia ;]

Avatar użytkownika
Guinness
 
Posty: 2
Na forum od:
14 maja 08, 7:54

Post 11 cze 08, 10:33

Witam,

mam pytanie do organizatorów, wprawdzie wysłałam je już 2 dni temu mailem, ale rozumiem że natłok takich wiadomości wyklucza odpowiedź na każde pytanie :)

Jestem na liście rezerwowej, ale żeby nie zostać na lodzie, kupiłam już karnet. Takie pytanie padło już wcześniej ale ciągle nie wiemy jakie jest stanowisko Działu Sprzedaży: czy w sytuacji dostania się do pracy z listy rezerwowej, pieniądze za karnet zostaną zwrócone?

Pozdrawiam wszystkich serdecznie

beno
 
Posty: 2
Na forum od:
25 maja 07, 0:05

Post 10 cze 08, 19:15

kama napisał(a):Do osob przyjetych i Otganizatorow. Czy bedac wolonariuszem pracuje sie w danym okresie codziennie? pozdr:)


Zależy od stanowiska ale zazwyczaj jest tak, że pracuje się codziennie ale są dwie zmiany, albo pracujesz od rana albo też zaczynasz swoja zmianę popołudniu i tak na przemian :)


pozdrawiam

niepogoda
 
Posty: 7
Na forum od:
10 cze 08, 13:26

Post 10 cze 08, 18:59

agboch, maćko: ja też jeszcze nie wolontariuszowałam, może do opery brali samych pierwszoroczniaków?:P pozdrawiam ciepło

apsarka
 

Post 10 cze 08, 18:12

najki: och ja to bym sie spotkala zaraz na poczatku festiwalu! zawsze mnie denerwuje ze wszystkich wolontariuszy poznaje ostatniego dnia ;)

maćka
 

Post 10 cze 08, 15:50

hop hop! Droga Niepogodo! ja też będę się zajmowała tajemnico-mistyczno brzmiącą 'obsługą wydarzeń specjalnych w Operze Wrocławskiej':)

kama
 

Post 10 cze 08, 15:48

Do osob przyjetych i Otganizatorow. Czy bedac wolonariuszem pracuje sie w danym okresie codziennie? pozdr:)

Avatar użytkownika
agboch
 
Posty: 5
Na forum od:
3 maja 08, 13:52

Post 10 cze 08, 15:35

niepogoda napisał(a):czy ktoś jeszcze jest "obsługą wydarzeń specjalnych w Operze Wrocławskiej"? :P


ja jestem ;)

jeszcze nie wolontariuszowałam na ENH także mam nadzieję że się tam jakoś odnajdę. ;]

najki
 

Post 10 cze 08, 12:03

To gdzie i kiedy robimy pierwsza imprezę zapoznawczą ?

jaaaaa
 

Post 10 cze 08, 11:51

Witam Państwo Organizatorów!
Czy wszystkie potwierdzenia/ wykluczenia zostały już wysłane?
JA do tej pory nic nie otrzymałam:(

Do forumowiczów: czy brak maila oznacza odrzucenie kandydatury?

Szkoda, że Pańśtwo tak późno piszą, a zaraz zabraknie biletó. To niesprawiedliwe:(

ashka
 
Posty: 2
Na forum od:
10 cze 08, 1:11

Post 10 cze 08, 1:15

Hurra! Pierwszy raz i Capitol! Będzie się działo...
Każdy, kto nie jest choć w części szaleńcem, musi być całkowitym sukinsynem.

jaaa
 

Post 10 cze 08, 0:01

ja. kiedy bedzie mozna je otrzymac? zostalismy odrzuceni?

tosiaczek
 
Posty: 9
Na forum od:
2 mar 08, 16:03

Post 9 cze 08, 21:53

a czy ktoś nie dostał ani potwierdzenia ani odrzucenia? Bo ja wlasnie jestem w takiej sytuacji:P
Nie oglądaj się z siebie, bo Cię z przodu ktoś kopnie.

apsarka
 

Post 9 cze 08, 20:21

...centrum festiwalowe znów! ktos jeszcze? :)

Avatar użytkownika
cośtykociemiau
 
Posty: 3
Na forum od:
22 maja 08, 16:07

Post 9 cze 08, 17:58

Pierwszy raz... Kino Warszawa... boi się. boi się. boi się. :D:D:D
Drodzy moi Doświadczeni, kto już tam był i wie co się tam robi?;) jak zakres obowiązków? Oświećcie debiutantkę, pażałujsta;)
Do zobaczenia we Wro! Hurrrra!
każde zdanie kończy się kropką, każda myśl przecinkiem.

tayuki
 
Posty: 95
Na forum od:
14 cze 05, 19:20

Post 9 cze 08, 15:08

Konkurs festiwalowy, trzeci raz. Się wie. ;]
I got the ebb, I got the flow.

ashpopiel
NH-Wolontariat-Boss
 
Posty: 36
Na forum od:
8 kwi 08, 22:31

Post 9 cze 08, 14:45

Witam Serdecznie,

Chciałam bardzo przeprosić za bład jaki wkradł się do powiadmień przyjętych wolontariuszy.
Otóż mail na który należy nadsyłąć potwierdzenia to:
wolontariat@snh.org.pl

Pozdrawiam,
Katzryna Popiel
Koordynator do spraw wolontariatu.

ana p.
 

Post 9 cze 08, 14:31

Hipp hipp hurra! Oprawa plasytczna festiwalu:) Cieszę się ogromnie:)

Śmieszne.
 

Post 9 cze 08, 14:26

"Większość osób zgłaszających się wykazało się cennymi dla nas doświadczeniami i umiejętnościami. Niestety, jak co roku, musiałam dokonać selekcji.

I chociaż nie mogę zaprosić Cię do współpracy przy organizacji tegorocznego festiwalu mam nadzieję, że dołączysz do nas jako uczestnik."

Śmieszne.

niepogoda
 

Post 9 cze 08, 14:08

czy ktoś jeszcze jest "obsługą wydarzeń specjalnych w Operze Wrocławskiej"? :P

ashpopiel
NH-Wolontariat-Boss
 
Posty: 36
Na forum od:
8 kwi 08, 22:31

Post 9 cze 08, 11:35

Witam Wszystkich bardzo Serdecznie,
Chciałam potwierdzić, ze wszystkie powiadomienia zostana wysłane dzisiaj, ale dopiero po 15.00, dlatego prosze o cierpiliwość.

Dodatkowo pragnę uspokoic tych, których niestety nie moglismy przyjąć, że mozliwośc kupna karnetu trwa jeszcze przez
7 dni (do 16.06.2008), ale i uczulić, iz karnety jescze są, ale to już końcówka.

Pozdrawiam,
Katarzyna Popiel
Koordynator do spraw wolontariatu.

Avatar użytkownika
ukvial
 
Posty: 17
Na forum od:
3 mar 08, 21:41

Post 27 maja 08, 21:58

wspaniale, będę dźwięczny :)
pod moją parasolką-olką-olką-ą-ą-ą

ashpopiel
NH-Wolontariat-Boss
 
Posty: 36
Na forum od:
8 kwi 08, 22:31

Post 27 maja 08, 21:45

Bardzo trudno jest mi odpowiedziec na to pytanie. Nie wiem z jaką prędkością rozchodza się karnety w sprzedazy ale postaram sie jak najszybciej dowiedzieć i przekalkulować to na czas.

Pozdrawiam,
Katarzyna Popiel
Koordynator do spraw wolontariatu.

Avatar użytkownika
ukvial
 
Posty: 17
Na forum od:
3 mar 08, 21:41

Post 27 maja 08, 16:28

pytanie do Pani Kasi: czy w pierwszej połowie czerwca (jakoś zaraz po ogłoszeniu wyników naboru) będzie można zaopatrzyć się w karnecik? wiem, że 100-procentowej odpowiedzi nikt nie jest w stanie udzielić, ale chyba można jakieś tam teoretyczne wyliczenia przeprowadzić i ocenić sytuację... wysłałem zgłoszenie na wolontariat, ale różnie to bywa i nie chciałbym zostać na lodzie :)
pod moją parasolką-olką-olką-ą-ą-ą

ashpopiel
NH-Wolontariat-Boss
 
Posty: 36
Na forum od:
8 kwi 08, 22:31

Post 24 maja 08, 9:35

Witam :)
Chciałam wyjasnić problem powiadomień, który pojawił sie na forum.
System automatycznie wysłał kilka powiadomień, mimo iz nie powinien tego jeszcze robić. Bardzo przepraszam za tak zaistniałą sytuację. Ostateczne powiadomienia zostaną dostarczona 9 czerwca 2008.

Przypominam, że rekrutacja trwa do poniedziałku (26 maj 2008)

Pozdrawiam,
Katarzyna Popiel
Koordynator do spraw wolontariatu.

Ata
 
Posty: 2
Na forum od:
22 maja 08, 12:28

Post 23 maja 08, 20:38

Dlatego też się dziwię i pytam, bo mail był sformułowany dość jednoznacznie, ale - że tak wcześnie...?

darkon
 

Post 23 maja 08, 17:38

Wątpie żeby już ktoś dostał maila o przyjęciu skoro jeszcze można zmieniać zawartość wniosków.
A mi się nasuwa pytanie, ilu wolontariuszy potrzeba do całego festiwalu?

Leo
 
Posty: 32
Na forum od:
13 cze 06, 8:11

Post 23 maja 08, 14:20

No własnie, jak to jest - jedni dostali już mejle o przyjęciu, a ci co nie, nadal mają szansę dostać je 9 czerwca? =)

Jak
 
Posty: 57
Na forum od:
2 lip 06, 22:58

Post 23 maja 08, 10:54

ala, Leo - wracam do was! Mam jeden w plecy, ale nadrobimy. Dziś prawdziwych szewroletów już nie ma.

W sprawie porad: Porada dla pracowników i odwiedzających mediatekę. Nie wrzucamy papierowych ręczników do ubikacji! Ale serio! NIE WRZUCAMY!

Ata
 
Posty: 2
Na forum od:
22 maja 08, 12:28

Post 22 maja 08, 12:30

Dwa pytanka ;). Czy mail powiadający o pozytywnym rozpatrzeniu aplikacji to już faktycznie ostateczne potwierdzenie, że zostało się wolontariuszem? Jeśli tak - kiedy będzie jakieś spotkanie organizacyjne, coś w tym guście?
Z góry dzięki za odpowiedź :).

Dmnka
 

Post 21 maja 08, 16:32

Ja mam pytanie :)
Czy ktoś mógłby scharakteryzować krótko na czym polega praca na poszczególnych stanowiskach, bo widzę, że wybór jest spory i nie wiem gdzie będzie najlepiej i na co się zdecydować :)

Avatar użytkownika
Gosz.
 
Posty: 2
Na forum od:
19 mar 08, 19:45

Post 18 maja 08, 15:35

Pytanie do "weteranów", może macie już jakieś tanie, wypróbowane noclegi z dobrym dojazdem ?
pozdrawiam,

corner
 
Posty: 188
Na forum od:
16 lut 05, 20:16

Post 15 maja 08, 22:24

Mediateka to świetne miejsce dla wolontariuszy. Wypada jeszcze poćwiczyć "Ależ oczywiście". W końcu dla wolontariuszy Mediateki nie ma nic niemożliwego :).

Leo
 
Posty: 32
Na forum od:
13 cze 06, 8:11

Post 15 maja 08, 17:45

starajacym się i przyszłym wolontariuszom Mediateki już proponuję ćwiczyć dwa, prócz "Mediateka Centrum Festiwalowe słucham", najczęstsze zdania z jakimi będzie się miało do czynienia:

"na dole w kasie" i "z tyłu do trezora" :D

ala
 
Posty: 10
Na forum od:
23 kwi 07, 15:47

Post 14 maja 08, 20:02

Witam Leo! I ja mam nadzieję na hat-tricka :) wracamy mediateko!

niepogoda
 

Post 14 maja 08, 19:13

hej,
może ktoś z wolontariuszy-weteranów powiedziałby mi na czym polega praca w poszczególnych działach? zastanawiam się nad centrum festiwalowym, nad pracą w obiektach kinowych... ale nie wiem właściwie CO dokładnie się tam robi. proszę o radę:) pozdrawiam, niepogoda

Avatar użytkownika
Seblon
NH-Moderator
 
Posty: 1048
Na forum od:
16 lut 07, 14:33

Post 13 maja 08, 12:52

agnolia: znajduje się tutaj: http://8ff.eranowehoryzonty.pl/aktualnosci.do?id=87 (zielony, wytłuszczony napis: "wypełnij aplikację wolontariacką"). Przed wypełnieniem musisz się zalogować.
20. MFF Nowe Horyzonty, Wrocław, 23 lipca - 2 sierpnia 2020

agnolia
 

Post 13 maja 08, 10:23

przepraszam, ale gdzie można znaleźć tą ankietę? przeszukałam z cztery razy główną stronę i nie widzę nic takiego. z góry dziękuję.

corner
 
Posty: 188
Na forum od:
16 lut 05, 20:16

Post 12 maja 08, 22:47

Oj, widzę jakichś znajomych z Centrum Festiwalowego :). W tym roku zastanawiam się, czy składać aplikację na wolontariusza. Jeszcze mam troszkę czasu... :)

striped_lady
 

Post 12 maja 08, 20:48

Dobry wieczór wszystkim,

mam pytanie - z tego co widzę, praca w większości działów zaczyna się albo 17 albo 14 lipca. Niestety, wracam z wakacji dopiero 15.07.wieczorem i nie mogę przyspieszyć powrotu:/,za to od 16.07. mogę poświęcić się ENH całkowicie :)
Czy mimo tego mogę wysłać zgłoszenia np.do biura obsługi gości? Nie chciałabym Państwa stawiać w takiej sytuacji, że 15.07. byłabym potrzebna,a nie byłoby mnie..Czy te 2 dni zwłoki wchodzą w rachubę?
Pan Roman napisał w poprzednich postach, że praca i obowiązki zaczynają się 17.07. , mam nadzieję, że to aktualne.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam,

striped_lady

apsarka
 

Post 12 maja 08, 19:18

leo: ojej, ja tez trzeci raz staram sie o centrum /pewnie sie znamy!

mam nadzieje ze koordynatorka Kasia miłym okiem bedzie spoglądać na wolontariuszy z lat ubiegłych ;)

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 8. - Aaaby wiedzieć więcej



cron