1. kawa. W ubiegłym roku Nescafe (sponsor przeca) rozlewał kawe wszystkim chętnym i w każdej ilości. Widac nie przyniosło im to spodziewanych efektów marketingowych, bo w tym roku posucha - ale jeśli dałoby sie ich namówić na "repeat" np za rok, to prosze. kawa się przydawała!
2. reklamy wiem ze muszą być. ale sugerowałbym kilka rodzajów spotów tego samego sponsora (np całą serię redbulla) bo non stop to samo czyni efekt wprost przeciwny od zamierzonego. chello bede unikał do końca życia:-)
3. biuro festiwalowe na zamku(miejsce/organizacja), klub festiwalowy , rozdawnictwo gazetki, informacja, rowery, autobusy - wszystko świetne. Gratuluje, i dziękuję
4. marzyłbym o kilku happeningach (np w stylu ubiegłorocznych modłów arabskich z wieży kościoła! chylę czoła!) dziejących sie w przestrzeni miasta. kina żyją, ale w mieście troche smutno. wiem wiem...wszyscy spiesza z kina do kina:-)