BILETY NA SEANSE FILMOWE on-line

Akredytacje, karnety i bilety. Uwagi, pomysły i sugestie organizacyjne.<br> Odczucia co do atmosfery Festiwalu.
nadrazil
 

Post 6 lip 05, 22:15

Ok.poszło.chyba tak powinno być:)

mt
NH-Kreator
 
Posty: 81
Na forum od:
1 lut 05, 17:08

Post 6 lip 05, 23:15

nadrazil napisał(a):Właśnie zrobiłem zamówienie. Nawet dwa, ale pierwszego nie sfinalizuje bo byłoby na mnie, a to jest zakup dla mojej dziewczyny. 10 biletów. A więc imienne, prawda. No i pojawił mi się sprzedający w Allpay, KONCEPT BELGIA PONIŃSKA KRYSTYNA,BERNARDYŃSKA 46 44-100 Gliwice, czy tak ma być? W dodatkowy opis mam wpisać nr zamówienia, tak? Pieniądze będą przelane z mojego konta inteligo, ale na nazwisko i imię mojej dziewczyny. Można tak? Mam finalizować?


Nadrazil, jeżeli chcesz zamówić swojej dziewczynie bilety to:

1. zaloguj się na swoja dziewczynę /podając jej dane jako użytkownika/

2. po sfinalizowaniu zamówienia przejdziesz do allpay /firma, która obsługuje nasze transakcje internetowe/ i tam pojawią się dane Twojej dziewczyny, ale jak wybierzesz odpowiednią dla Ciebie formę płatności, to przejdziesz do swojego banku, gdzie możesz dokonać płatności za swoją dziewczynę ale z Twojego konta bankowego.

Pozdrawiam serdecznie, Monika Treichel
7.Międzynarodowy Festiwal Filmowy
ERA NOWE HORYZONTY
Wrocław, 19-29 lipca 2007

jezkova
 
Posty: 2
Na forum od:
13 cze 05, 14:59

Post 7 lip 05, 9:17

Strasznie mi sie podobal prezent od Romana Gutka dla 5-cio tysiecznego posta:):)A radosc - niebywale czysta:)
Pozdrawiam tych co z takim zaangazowaniem prowadza dyskusje.
do zobaczyska w Cieszynie!
Hasta La Victoria Siempre!

just
 

Post 7 lip 05, 13:07

Pojawiło się tu juz to pytanie.. ale pozostało bez odpowiedzi.. a to mnie jednak troche interesuje - czy powinnam otrzymac potwierdzenie zakupu biletow? nie tylko na seanse filmowe.. ale takze na koncerty?
Tak się składa, ze razem z koleżanką dokonałysmy zakupu biletow na jeden z koncertow.. potwierdzenie z banku o przelewie pieniędzy dotarło, kolezanka dostała także potwierdzenie od Panstwa.. ja natomiast odczuwam brak takiej wiadomosci.. to mnie troche martwi ;)
Mam się tym nie przejmowac i jechac z pewnoscią, ze otrzymam w Cieszynie swoj bilet? ;)

mt
NH-Kreator
 
Posty: 81
Na forum od:
1 lut 05, 17:08

Post 7 lip 05, 13:33

just napisał(a):Pojawiło się tu juz to pytanie.. ale pozostało bez odpowiedzi.. a to mnie jednak troche interesuje - czy powinnam otrzymac potwierdzenie zakupu biletow? nie tylko na seanse filmowe.. ale takze na koncerty?
Tak się składa, ze razem z koleżanką dokonałysmy zakupu biletow na jeden z koncertow.. potwierdzenie z banku o przelewie pieniędzy dotarło, kolezanka dostała także potwierdzenie od Panstwa.. ja natomiast odczuwam brak takiej wiadomosci.. to mnie troche martwi ;)
Mam się tym nie przejmowac i jechac z pewnoscią, ze otrzymam w Cieszynie swoj bilet? ;)


Tak, powinnaś otrzymać maila potwierdzającego. Proszę podaj mi swoje dane na maila, to sprawdzę Twoje zamówienie.
Pozdrawiam serdecznie,
Monika Treichel
7.Międzynarodowy Festiwal Filmowy
ERA NOWE HORYZONTY
Wrocław, 19-29 lipca 2007

ania
 

Post 8 lip 05, 12:58

ktorys z moich poprzednikow ma racje, kupujac ponad 20 biletow powinny byc znizki na koncerty i wejscia do klubu

gch
 

Post 8 lip 05, 13:05

Mi za to po wybraniu biletów i kliknięciu 'finalizuj' pojawia się informacja 'Nie można otworzyć strony'. Jednak wcale to nie przeszkadza, żebym dostał mailem potwierdzenie zamówienia z numerem i poleceniem zapłaty w ciągu 24 godzin. I to cztery maile, bo tyle razy próbowałem. Czyli co? Mam płacić?
Wysłałem wczoraj maila w tej sprawie do Pani Moniki Treichel. Dziś próbuję się dodzwonić, ale numer permanentnie zajęty i nie mam odpowiedzi. Pomocy.

Roman Gutek
NH-Kreator
 
Posty: 1052
Na forum od:
8 gru 04, 9:10

Post 8 lip 05, 13:39

gch: napisz maila do Pani Moniki: monikat@snh.org.pl i opisz swój problem. Wyślij też maila do wiadomości Katarzyny Dźwilewskiej: katarzynad@snh.org.pl. Panie z pewnością Ci pomogą i nie zostaniesz bez biletów. Miej, proszę , trochę cierpliwości. Bardzo dużo osób korzysta z przedsprzedaży biletów on-line. Pozdrawiam. Roman Gutek-szef festiwalu.
Ostatnio edytowano 8 lip 05, 17:52 przez Roman Gutek, łącznie edytowano 2 razy

gch
 

Post 8 lip 05, 13:49

Cierpliwość mam. Jeśli nie kupię teraz, to w poniedziałek zamówię. Myślałem, że może to jakiś banalny problem z ustawieniami komputera, który w dwóch słowach da się wyjaśnić. No i nie chciałem wysyłać pieniędzy, mimo że w mailach z potwierdzeniem zamówienia się tego ode mnie domagano, bo pewnie byłoby zamieszanie. Mam nadzieję, że zamawianie biletów od 11.07 będzie mniej problemowe, tak jak w latach poprzednich.

Roman Gutek
NH-Kreator
 
Posty: 1052
Na forum od:
8 gru 04, 9:10

Post 8 lip 05, 14:05

gch: jeszce raz proszę, napisz maila do Pani Moniki. Może to jest jakiś banał techniczny. Przez internet sprzedaliśmy dotychczas mnóstwo biletów, ale większych problemów nie mamy. Pozdrawiam. Roman Gutek.

bazyla
 

Post 8 lip 05, 15:33

no ja tez mam problem... zlozylam zamowienie... zaplacic chcialam dzisiaj bo dzis mam pieniazki na koncie... przechodze do systemu płatności a tutaj co? service unavialable.... mam czas do 19... i naprawde sie zdenerwuje jesli nie zdarze....

Roman Gutek
NH-Kreator
 
Posty: 1052
Na forum od:
8 gru 04, 9:10

Post 8 lip 05, 16:07

DRODZY PAŃSTWO: NA STRONIE FESTIWALU (kontakty) SA ADRESY MAILOWE DO OSÓB ZAJMUJĄCYCH SIĘ KONKRETNYMI FESTIWALOWYMI SPRAWAMI. PISZCIE DO NAS. NIE MOŻEMY KORESPONDOWAC Z WAMI POPRZEZ FORUM.
bazyla: wyślij maila z opisem Twojego problemu do Katarzyny Dźwilewskiej: katarzynad@snh.org.pl. Pani Katarzyna z pewnością Ci pomoże i nie zostaniesz bez biletów. Miej, proszę , trochę cierpliwości. Bardzo dużo osób korzysta z przedsprzedaży biletów on-line. Pozdrawiam. Roman Gutek-szef festiwalu.
Ostatnio edytowano 8 lip 05, 17:51 przez Roman Gutek, łącznie edytowano 1 raz

k.d.
 
Posty: 5
Na forum od:
8 lip 05, 16:33

Post 8 lip 05, 17:19

bazyla napisał(a):no ja tez mam problem... zlozylam zamowienie... zaplacic chcialam dzisiaj bo dzis mam pieniazki na koncie... przechodze do systemu płatności a tutaj co? service unavialable.... mam czas do 19... i naprawde sie zdenerwuje jesli nie zdarze....


Proszę spróbować ponownie. Ja przed chwilą dla sprawdzenia weszłam na tą stronę i nie napotkałam żadnych problemów.
Pozdrawiam serdecznie
Katarzyna Dźwilewska

ave_Adore
 
Posty: 431
Na forum od:
21 lut 05, 14:29

Post 8 lip 05, 20:18

mam pytanie:

do kiedy mozna kupic bilet wielokrotny? i czy mozna zamowic, a zapłacic na miejscu? bardzo bede wdzieczna za szybka odp, to wazne.Pozdrawiam.

tangerine
 

Post 8 lip 05, 20:35

ja jak próbuje zfinalizować zakup pojawi mi się :

"Wystąpił błąd aplikacji
Aby ponownie skorzystaćz naszej usługi proszę przejść do strony głównej "

Nie rozumiem

tangerine
 

Post 8 lip 05, 20:45

w przejściu do systemu płatności mam takie puste pola :

Numer zamówienia
E-mail

poprzednia transakcja powinna być już dawno anulowana, bo nie było pieniędzy na koncie, a to było 2-3 dni temu

tangerine
 

Post 8 lip 05, 20:50

no dobrze : wpisuję nr zamówienia i e-mail i pojawia się możliwość płatności, ale to zamówienie z 6 lipca i teraz mam inny wybór filmów... i nie mam zamiaru wybierac tych filmów jeszcze raz...

Roman Gutek
NH-Kreator
 
Posty: 1052
Na forum od:
8 gru 04, 9:10

Post 8 lip 05, 21:03

ave_Adore: kto jak kto, ale stała bywalczyni tego forum nie potrafi dotrzeć do tych informacji... (są one podane na stronie festiwalu w informacjach o sprzedaży on-line, rezerwacji i sprzedaży biletów w Cieszynie). Bilet wielokrotny może Pani kupić kiedy Pani zechce (teraz on-line, od 11 lipca może Pani zarezewować i zapłacic w Cieszynie i w czasie pobytu na festiwalu). Może pojawić się jeden problem: jeżeli podejmie Pani decyzję zbyt późno - może już nie być biletów na niektóre seanse...Pozdrawiam Panią serdecznie. Roman Gutek.

tangerine
 

Post 8 lip 05, 21:20

proszę o anulowanie transakcji 2932024354

ave_Adore
 
Posty: 431
Na forum od:
21 lut 05, 14:29

Post 8 lip 05, 21:35

dziekuje serdecznie za odpowiedz i racja, mogłam szukac<ściana>

Pozdrawiam Pana równie serdecznie :)

oja
 

Post 8 lip 05, 22:30

Może to troche głupie pytanie ale jeżeli kupiłam juz bilety: zalogowałam się wybrałam filmy - złożyłam zamówienie a zapłacił ktoinny( czyli konto jest na niego) to mimo wszystko bilety wielkrotnego użytku będą na mnie prawda, ważne sa dane podane przy składaniu zamówienia?

Roman Gutek
NH-Kreator
 
Posty: 1052
Na forum od:
8 gru 04, 9:10

Post 8 lip 05, 22:53

PROSZĘ WAS JESZCZE RAZ: jeżeli macie konkretny problem piszcie maile do właściwych osób pracujących dla festiwalu. Forum nie jest szkrzynką mailową i nie wszyscy do niego często zagladają. Adresy mailowe podane są na stronie festiwalu (trzeba wejśc w kontakty). Pozdrawiam serdecznie. Roman Gutek.

Avatar użytkownika
kg
NH-Kreator
 
Posty: 674
Na forum od:
31 sty 05, 11:28

Post 9 lip 05, 9:12

tangerine napisał(a):proszę o anulowanie transakcji 2932024354

Pisanie na forum o anulowaniu transakcji i to jeszcze bedą nie zalogowanym nie ma sensu. Proszę się kontaktować indywidualnie.
7. Międzynarodowy Festiwal Filmowy
ERA NOWE HORYZONTY
Wrocław, 19-29 lipca 2007

tangerine
 

Post 9 lip 05, 13:11

transakcje miały sie anulować samoczynnie.... z kim się mam teraz kontaktować... pisałem e-maile na adresy : monikat@gutekfilm.pl oraz gutekfilm@gutekfilm.pl

brum
 

Post 9 lip 05, 14:03

Polecam założyć dodatkowe ogłoszenie na forum - coś na kształt "Masz problem z płatnością on-line/rezerwacją etc?" - i umieścić tam wszelkie adresy kontaktowe osób, do których należy napisać indywidualnie w razie jakichś trudności. Odwiedziłam dział "organizatorzy - kontakty" na stronie festiwalowej i nie zauważyłam, żeby Pani Monika i Pani Katarzyna były wyszczególnione jako osoby odpowiedzialne za udzielanie pomocy w kwestiach płatności. Do ludzi trzeba konkretnie. ;) Powodzenia!

Gość
 

Post 9 lip 05, 15:22

Piszemy o tym wielokrotnie -
wszelkie sprawy związane z biletami - Katarzyna Dźwilewska katarzynad@snh.org.pl

Gość
 

Post 9 lip 05, 16:08

Zdaję sobie z tego sprawę, ale staram się też wczuć w położenie spanikowanej sieroty, która ma 24h na zrobienie przelewu, nagle wszystko jej się sypie, strony nie wchodzą i takie tam. W 'organizatorzy - kontakty' niewiele może znaleźć, więc chwyta się forum, pobieżnie przelatuje przez posty i zdeterminowana zostawia prośbę o pomoc tutaj, idąc za przykładem innych. Szkoda, że od razu takie ogłoszenie nie zostały wystosowane na forum, może wówczas dałoby się uniknąć tylu desperatów w miejscu publicznym. ;)

Mimo wszystko, podziwiam za cierpliwość!

brum
 

Post 9 lip 05, 16:08

Zdaję sobie z tego sprawę, ale staram się też wczuć w położenie spanikowanej sieroty, która ma 24h na zrobienie przelewu, nagle wszystko jej się sypie, strony nie wchodzą i takie tam. W 'organizatorzy - kontakty' niewiele może znaleźć, więc chwyta się forum, pobieżnie przelatuje przez posty i zdeterminowana zostawia prośbę o pomoc tutaj, idąc za przykładem innych. Szkoda, że od razu takie ogłoszenie nie zostały wystosowane na forum, może wówczas dałoby się uniknąć tylu desperatów w miejscu publicznym. ;)

Mimo wszystko, podziwiam za cierpliwość!

k.d.
 
Posty: 5
Na forum od:
8 lip 05, 16:33

Post 10 lip 05, 13:36

oja napisał(a):Może to troche głupie pytanie ale jeżeli kupiłam juz bilety: zalogowałam się wybrałam filmy - złożyłam zamówienie a zapłacił ktoinny( czyli konto jest na niego) to mimo wszystko bilety wielkrotnego użytku będą na mnie prawda, ważne sa dane podane przy składaniu zamówienia?


Jeśli wybierając bilety byłaś zalogowana na siebie to będą one na Twoje dane. Nie jest istotne kto za nie zapłacił. A jeśli chcesz mieć 100% pewność napisz do mnie na adres, który pojawia się tu wielokrotnie katarzynad@snh.org.pl podając mi nr transakcji-najważniejsze! to ten 10-cio cyfrowy, adres mail'owy, króry był podany przez Ciebie (bo zakładam, że możesz do mnie napisać z innego) przy logowaniu na stronę i zakupie biletów oraz nazwisko (im więcej danych tym lepiej). Sprawdzę to i odpiszę do Ciebie
Pozdrawiam serdecznie
Katarzyna Dźwilewska

ruda maruda
 

Post 10 lip 05, 17:56

Wybralam sobie 22 filmy, siedze przy tym kompie juz ladny wagon czasu, a tu mi na koniec wyskakuje "Blad aplikacji". Kontaktuje sie z moim adminem i slysze,ze to blad serwisu Nowych Horyzontow...fajnie, no to mialam znizke...Oczywiscie dzis juz nic nie wskoram, a od jutra po palcach. :/

tangerine
 

Post 10 lip 05, 20:02

ten sam problem mam od paru dni... naklikałem się przy wyborze filmów, bo codziennie trzeba od nowa i pojedynczo każdy film...

tangerine
 

Post 10 lip 05, 20:04

katarzynad@snh.org.pl zna wszystkie numery zamówienia i czekam może czuwa dzisiaj, jeśli tak to zdążę zapłacić...

gosik
 

Post 10 lip 05, 20:20

Jak sprawdzić czy dokonałam transakcji zakupu biletów? Przelew wykonałam trzy minuty przed upływem 24 godzin i nie wiem czy zdążyłam :)

tangerine
 

Post 10 lip 05, 20:26

jeśli nie dostałaś e-maila anulującego Twój wybór to znaczy, że transakcja jest okay...

marutka
 

Post 11 lip 05, 11:00

Czy zakup biletów przez internet jest potwierdzany, np.mailem?

Zamawiałam bilety 2 lipca, płacąc przez ING bank śląski, stan koszyka wyzerował się po zakupie i jedynym potwierdzeniem wpłaty jest wydruk z konta, nie mam jednak pewności czy lista zamawianych przeze mnie filmów dotarła i nie wiem jak w przypadku jakiś komplikacji udowodnie, że zamawiałam bilety na te, a nie inne,konkretne filmy, skoro wydruk z przelewu zawiera tylko kwotę. Z góry dziękuje.

on
 

Post 14 lip 05, 15:25

Witam wszystkich
Jedziemy z kumplem na festiwal nie wiemy jescze gdzie nocujemy, on pracuje w Cieszynie (wolotariat, ale karnet za free) a ja przez wiekszośc czasu będe sam, poszukuje grupy ludzi (najlepiej płci żeńskiej wiek 17-20 lat. Szukajcie pod nr gg 3344902 (ew superkobi@poczta.onet.pl ), moze bliżej sie poznymy i ustalimy na co idziemy

Poprzednia strona

Powrót do 5. - Sprawy organizacyjne i techniczne