11 lip 07, 23:44
Muszę podzielić się przykrym spostrzeżeniem, że komunikacja z IT Wrocław jest trudna i stresująca. Przy rozmowach telefonicznych jestem proszony o potwierdzenie wszystkiego, co ustaliliśmy, mailem, co niezwłocznie robię. Za ok. 4-5 dni dostaję odpowiedź na te maile (od tej samej albo innej osoby), która sugeruje lub potwierdza inną wersję niż to, o co mi chodzi i o czym rozmawialiśmy. Gdy okazuje się, że tak niestety musi być, bo tak naprawdę to, o czym rozmawialiśmy przez telefon, jest niemożliwe, modyfikuję swoje zapotrzebowania oraz ilość osób, z którymi przyjeżdżam i wysyłam sprostowanie. Na to otrzymuję maila, którego już kompletnie nie rozumiem i zaczynam się czuć jak u Kafki.
A chcę wynająć tylko dla czterech osób dwa pokoje, dwójkę i trójkę (możliwe, że piąta osoba dojedzie, stąd ta trójka). I to cała historia...
Doceniam trud i dzielną postawę w obliczu tysięcy zgłoszeń, ale chyba coś nie funkcjonuje w projekcie tego systemu...
Pozdrawiam jednak optymistycznie i serdecznie
Wot's your function in loif?