Festiwal w Rotterdamie

O planach na następny Festiwal. O filmowych podróżach. I w ogóle.
Roman Gutek
NH-Kreator

Na forum od:
8 gru 04, 9:10

Post 24 sty 05, 21:47

Studiuję właśnie program rotterdamskiego festiwalu, króry rozpoczyna się już w najbliższą srodę, 26 stycznia i potrwa do 6 lutego. To będzie prawdziwa "filmowa orgia". Prawie sto premier...Bardzo lubię ten festiwal. Później tylko 3 dni w kraju i wyjazd do Berlina, ale obiecuję, że znajdę czas i podzielę się z Wami wrażeniami w tym miejscu. Pozdrawiam

Fluxus

Na forum od:
28 gru 04, 23:38

Post 25 sty 05, 1:57

Tylko pozazdrościć. Przeglądałem znaczną część opisów do filmów z Rotterdamu i lista filmów, które mogą kryć w sobie nowohoryzontowy potencjał jest niebagatelna. Ciekaw jestem czy skusi się Pan na tajski "Birth of the Seanema" i na nowe filmy rosyjskie ("Bipedalism", "Goddess" & "Silent Man")?
"Calvaire", "The Neighbor No.13" Yasuo i "Izo" Takeshi M. to niezły potencjał do Nocnego Szaleństwa.

MK

Na forum od:
26 gru 04, 10:41

Post 4 lut 05, 12:49

Mam nadziej, ze Café Lumiére Hou Hsiao-Hsien zawita w tym roku Cieszynie.
A jak sie panu podobalo Mysterious skin? Ciekawi mnie tez "Palindromes" i "Clean". "The Adventure of Iron Pussy" to chyba cos w duchu "Lez czarnego tygrysa", przynajmniej tak wynikalo z opisu. Widzialam niedawno "Beautiful Boxer", strasznie to bylo rzewne, ale bohater filmu to fascynujaca postac (w rzeczywistosci prezentuje sie o niebo lepiej niz w filmie)
MK

Roman Gutek
NH-Kreator

Na forum od:

Post 9 lut 05, 17:30

Drodzy! Jestem teraz w drodze między Rotterdamem a Berlinem (festiwale oczywiście). Widziałem prawie wszystkie nowe filmy o które wyżej prosicie. Większość z nich będzie w Cieszynie. Napisze więcej po powrocie z Berlina. Pozdrawiam Was serdecznie. Roman Gutek

MK

Na forum od:
26 gru 04, 10:41

Post 10 lut 05, 14:00

Widze, ze w konkursie bedzie nowy film Tsai Ming-lianga, ciekawie zapowiada sie tez Ticket
MK

Roman Gutek
NH-Kreator

Na forum od: