Sylwester 2013/14

O wrocławskim Kinie NH. Zapowiedzi repertuarowe. Wasze propozycje, uwagi.
psyka
 
Posty: 6
Na forum od:
5 lip 12, 17:42

Post 27 sty 14, 21:44

Zastanawiam się czy jeszcze tylko do mnie i mojego Chłopaka nikt w sprawie reklamacji się nie odezwał. Na drugi dzień po Sylwestrze wysłaliśmy maila z reklamacją, poprosili nas o numer telefonu i po podaniu numeru cisza. Jestem już na prawdę poirytowana tą sytuacją, ileż to może trwać?!

Suseł
 
Posty: 6
Na forum od:
4 sty 14, 21:47

Post 28 sty 14, 15:31

Do mnie dzwonili 17 stycznia. Odrzuciłem ich śmieszną propozycję. Bo dwie wejściówki, które są warte kilka zł uznaję za śmieszną propozycję. Pani miała zadzwonić jeszcze tego samego dnia w celu ustalenia innej formy/wysokości rekompensaty. Od tej pory cisza. Tydzień temu wysłałem maila, żeby ich ponaglić. Bez skutku. Organizator poniósł straty wizerunkowe organizując fatalną imprezę sylwestrową. Ciekawsze jest to, że wcale im nie zależy, żeby to złe wrażenie zetrzeć. Dalej mają nas w d...

Avatar użytkownika
aszeffel
NH-Kreator
 
Posty: 2592
Na forum od:
23 mar 06, 11:51

Post 30 sty 14, 15:05

panie Suseł, wysłałam do pana dwie prywatne wiadomości, których pan nie odebrał, wysyłam kolejną, może tym razem będę mogła panu pomóc.

wikaj
 
Posty: 1
Na forum od:
31 sty 14, 11:15

Post 31 sty 14, 11:21

Droga Pani Aszeffel,
oczekiwałam, że zachowają Państwo klasę i będą się kontaktować w tej sprawie automatycznie z każdym kto nabył bilet imiennie - przeliczyłam się. Proszę o podanie adresu email na który przyjmują Państwo (Pani konkretnie?) reklamacje; zależy mi na jak najszybszym załatwieniu tej - żenującej niestety - sprawy.
Pozdrawiam!
WJ

Avatar użytkownika
aszeffel
NH-Kreator
 
Posty: 2592
Na forum od:
23 mar 06, 11:51

Post 31 sty 14, 17:59

wysyłam do pani wiadomość prywatną z prośbą o podanie numeru telefonu, pracownicy kina nh niezwłocznie się z panią skontaktują

Nataliasz
 
Posty: 1
Na forum od:
11 lut 14, 17:09

Post 11 lut 14, 17:36

Witam
Niestety po tak zorganizowanym sylwestrze byliśmy zmuszeni opuścić kino po pierwszym seansie. Rownież nikt nie odezwał sie do nas w sprawie zwrotu kosztów. Proszę o numer kontaktowy lub mail na który przyjmują Państwo reklamacje.

IPACOXT
 
Posty: 84
Na forum od:
24 lip 07, 12:51

Post 11 lut 14, 20:24

I do mnie nikt się nie odezwał, może dlatego, że byłam na końcu świata. Ale teraz to już jestem z powrotem.
Mój tele jest gdzieś tam w środku (w profilu).
pozdrawiam

psyka
 
Posty: 6
Na forum od:
5 lip 12, 17:42

Post 16 lut 14, 18:38

To nie ma znaczenia czy się zgłosiło czy nie, czy się jest we Wrocławiu czy nie. Mimo maili i wiadomości tutaj nikt nie raczył zadzwonić. Nie rozumiem jak można tak traktować ludzi, jak długo można czekać na rozpatrzenie reklamacji?? Biorąc pod uwagę, że maila z reklamacją napisaliśmy tuż po Sylwestrze, to czekamy już 1,5 miesiąca. Rozumiem, że póki nie zrobimy awantury i nie będziemy grozić, to nic nie uda nam się osiągnąć. Dodam, że w tej chwili, dwie podwójne wejściówki mnie nie zadowalają.

ewaj
 
Posty: 3
Na forum od:
9 sty 14, 18:19

Post 26 lut 14, 10:20

Musiałam trochę odczekać, ale sprawa została załatwiona. Za dwie osoby uczestniczące w imprezie sylwestrowej dostaliśmy cztery podwójne bilety do kina. Dzwonił do mnie miły i kompetentny pan, zaproponował rekompensatę, wyjaśnił też, co było przyczyną takiej sytuacji z kateringiem. Pozdrawiam wszystkich sylwestrowiczów :-)

Marta11
 
Posty: 1
Na forum od:
5 mar 14, 19:54

Post 5 mar 14, 20:49

aszeffel napisał(a):wysyłam do pani wiadomość prywatną z prośbą o podanie numeru telefonu, pracownicy kina nh niezwłocznie się z panią skontaktują

Poproszę również o kontakt - w tym samym temacie. Reklamacja wysłana chwilę po pechowym Sylwestrze - od tego czasu cisza.

Poprzednia strona

Powrót do Kino NH



cron