system zabrał punkty...

Sprawy organizacyjne. Noclegi, bilety, karnety, wolontariat.
Avatar użytkownika
Siena
 
Posty: 54
Na forum od:
18 mar 08, 15:55

Post 21 lip 12, 20:42

Jak dostać z powrotem odjęte przez system punkty na karnecie? Film obejrzałam, prawdopodobnie coś nie tak poszło podczas wpuszczania do sali... :(

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 21 lip 12, 20:51

Napisz proszę na rezerwacje@nowehoryzonty.pl, podaj login, seans na którym był problem.

Avatar użytkownika
Siena
 
Posty: 54
Na forum od:
18 mar 08, 15:55

Post 21 lip 12, 21:41

dzięki za szybką reakcję; już zabieram się za pisanie...

Avatar użytkownika
Jarosz
 
Posty: 1721
Na forum od:
5 cze 07, 7:48

Post 22 lip 12, 7:40

Wczoraj na poranny seans system nie chciał mnie wpuścić do sali, mimo że rezerwacja jak najbardziej była. Twierdził, że mam ją na inny film albo została już odebrana. Wszedłem, bo po zalogowaniu pokazałem panu wolontariuszowi, że rezerwacja istotnie jest zrobiona na ten właśnie seans. Po projekcji zalogowałem się, żeby na gorąco napisać reklamację, a tu... w historii uczestnika rezerwacja została prawidłowo odebrana o godzinie 10:06. Tyle że ja o 10:06 nie byłem jeszcze w kinie, pod salę doszedłem o 10:11. Dziwne to wszystko. Czy ktoś może mieć identyczny jak ja kod kreskowy na karnecie? Dodam jeszcze, że później już żadnych problemów nie było.

Gendo
 
Posty: 115
Na forum od:
26 lip 09, 20:57

Post 22 lip 12, 7:43

Ja miałem podobnie, ale tłumaczono mi to faktem , że prawdopodobnie 2 razy czytnik wychwycił kod kreskowy i uznał , że jesteś już w środku.

Avatar użytkownika
Grzes
 
Posty: 1712
Na forum od:
28 mar 09, 0:13

Post 22 lip 12, 7:45

Ja też tak miałem. W moim przypadku to na 100% było to, o czym pisze Gendo.

Avatar użytkownika
Jarosz
 
Posty: 1721
Na forum od:
5 cze 07, 7:48

Post 22 lip 12, 10:30

A w moim nie, bo za pierwszym razem od razu wyskoczył błąd.

Gendo
 
Posty: 115
Na forum od:
26 lip 09, 20:57

Post 22 lip 12, 11:07

Ale to wygląda właśnie jak jednorazowe sprawdzenie karnetu, ale podczas zczytywania czytnik robi to 2 razy.

miecznik
 
Posty: 277
Na forum od:
10 mar 08, 13:41

Post 22 lip 12, 23:26

A ja dziś byłem świadkiem jak dwie kobitki chciały dostać się do Heliosa 9. Były bardzo zdziwione, że nie mogły się dostać, system odrzucał ich karnety. Gdy "odklikiwaczka" zapytała o tytuł filmu na który chciały pójść, powiedziała, że to seans na sali nr 9, ale ... w Multikinie Arkady. Jak nic, poleciało im 5 punktów.
Może warto zwracać uwagę ludziom do jakiej sali i do jakiego obiektu rezerwują seanse. Te dwa seanse u dołu w rezerwacjach to MULTIKINO ARKADY Sala nr 8 i Sala nr 9. Jeżeli klikacie w któryś z tych seansów, to należy wyjść z Heliosa i iść do Arkad! Warto też zwrócić uwagę na godzinę seansu, bo w Heliosie są grane w półgodzinnej rozciągłości czasowej.

Avatar użytkownika
Strator
NH-Kreator, Admin
 
Posty: 364
Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 23 lip 12, 11:12

Tak, rzeczywiście operatorom sal zdarzało się zeskanować dwa razy.
Wczoraj technicy poprawili działanie skanerów tak, żeby to nie było takie proste.

Avatar użytkownika
Jarosz
 
Posty: 1721
Na forum od:
5 cze 07, 7:48

Post 23 lip 12, 13:33

Kolejna przygoda z systemem, acz bez konsekwencji punktowych (choć w historii rezerwacyjnej widzę, że odebrałem tę rezerwację na ponad 3 godziny przed seansem!): tym razem po zeskanowaniu kodu na moim karnecie system stwierdził, że... nie mam karnetu :wink:
Jakby coś trzeba było sprawdzać czy poprawiać, chodzi o skaner przy wejściu do sali 3 w Termosie.


Powrót do Import/Export