ważne pytanie

Sprawy organizacyjne. Noclegi, bilety, karnety, wolontariat.
k_asper19

Na forum od:
20 lip 12, 20:42

Post 20 lip 12, 22:33

mam do Was pytanie. brałem udział w kokursie t-mobile, udało mi się wygrać karnet 10+. po pewnym czasie otrzymałem listownie zaproszenie na festiwal z informacją, że ww. karnet mogę odebrać w teatrze lalek. problem polega na tym, że nie do końca wiem, co mi przysługuje. czytając informacje na stronie MFF doszedłem do wniosku, że w ramach karnetu otrzymuję jedynie zniżkę na bilety (z 18 do 16 zł). nie wiem czy dobrze rozumuję, dlatego proszę o szybką odpowiedź. jeśli rzeczywiście tak jest będę musiał rozważyć mój wyjazd. to jedynie 20 zł oszczędności, a ponad 500 km do pokonania.
i nie linczujcie mnie za interesowność - jestem studentem...

pozdrawiam

Seblon
NH-Moderator

Na forum od:
16 lut 07, 14:33

Post 20 lip 12, 23:29

Na pewno nie wygrałeś samej zniżki:) Wygrałeś bilet wielokrotny 10+, który jest biletem na 10 i więcej wybranych seansów. I za niego nie zapłacisz, bo go wygrałeś.
21. MFF Nowe Horyzonty 22 lipca - 1 sierpnia 2021

k_asper19

Na forum od:
20 lip 12, 20:42

Post 21 lip 12, 11:03

dzięki za rozjaśnienie sytuacji :) też wydaje mi się, że powinno być tak, jak mówisz, ale wolałem się w pewien sposób upewnić

szmegespykes

Na forum od:
21 lip 12, 12:20

Post 21 lip 12, 12:23

ja również wygrałem karnet "10+" ale lipa jest tego typu że nie wiem czy na ten wygrany darmowy karnet mogę rezerwować seanse? wie ktoś może ? Bo żadnej info nie znalazłem.

Matete
NH-Kreator

Na forum od:
8 lis 11, 14:08

Post 21 lip 12, 14:33

szmegespykes

rezerwacji dokonują tylko karnetowicze. Bilet wielokrotny 10+ musisz zrealizować w centrum kasowym. Tam wybierasz wszystkie filmy które Cię interesują (o ile są jeszcze na nie miejsca) i kasjer/ka drukuje je wszystkie i potem musisz się już tylko udać do kina żeby obejrzeć seanse.

szmegespykes

Na forum od:
21 lip 12, 12:20

Post 21 lip 12, 17:39