Drukowanie biletów

Sprawy organizacyjne. Noclegi, bilety, karnety, wolontariat.
Kinooki

Na forum od:
16 lip 12, 11:57

Post 16 lip 12, 12:02

Nie mam doświadczenia w drukowaniu biletów z PDFa. Jakiego papieru do tego używanie? Zwykły wystarcza? Pytam, bo nie będę specjalnie kupował ryzy twardszego. Przyszło mi do głowy użyć plakatu - wyciąć taką wielkość, żeby do drukarki wszedł. Tylko czy nic nie szkodzi, że z drugiej strony biletu będzie druk z plakatu? Macie jakieś inne patenty?

Prolka

Na forum od:
25 kwi 07, 18:56

Post 16 lip 12, 17:26

Spokojnie, wydrukuj bilety na zwykłym papierze ksero.

IPACOXT

Na forum od:
24 lip 07, 12:51

Post 17 lip 12, 8:17

wydrukują ci także małe bileciki w teatrze lalek - jak będziesz odbierać karnet (10+ albo 20+)
a jak nie będziesz odbierac to też wydrukują :-)

Kinooki

Na forum od:

Post 17 lip 12, 14:51

Dzięki za podpowiedzi i przy okazji przypomnienie, że mam odebrać identyfikator :P

wodny85

Na forum od:
19 lip 12, 21:37

Post 19 lip 12, 21:47

Czy to pewna informacja, że do biletów wielokrotnych trzeba odebrać identyfikator?

Jedyna wzmianka o tym znajduje się pod zamówieniem w panelu na stronie. Jednak widnieje tam stwierdzenie, że taką procedurę wymusza regulamin, jednak w działach "Bilety i karnety - regulamin" oraz "Informacje o biletach filmowych" nie ma o tym mowy.

Bilety, które przyszły w PDF mają już osadzone moje nazwisko.

Strator
NH-Kreator, Admin

Na forum od:
29 gru 04, 18:36

Post 20 lip 12, 12:08

wodny85 napisał(a):Czy to pewna informacja, że do biletów wielokrotnych trzeba odebrać identyfikator?

Jedyna wzmianka o tym znajduje się pod zamówieniem w panelu na stronie. Jednak widnieje tam stwierdzenie, że taką procedurę wymusza regulamin, jednak w działach "Bilety i karnety - regulamin" oraz "Informacje o biletach filmowych" nie ma o tym mowy.

Bilety, które przyszły w PDF mają już osadzone moje nazwisko.

Nie musisz odbierać! Na biletach wydrukowanych w domu jest już Twoje nazwisko.

mmww